Mitt besök på kliniken

Nu är jag tillbaka igen, det gick bara bra. Vi pratade om att jag ska sluta, och min behandlare förstår mig helt och hållet att jag inte vill ha en ny och den biten. Så det är skönt att vi är överrens om det i alla fall. Så i mars-april nånting slutar hon, och jag avslutar min behandling där. Ni får tycka vad ni vill, att jag inte är frisk och bla bla, men detta känns rätt för mig! Och både mamma och min behandlare är med på det.

Nu undrar ni säkert hur vägningen gick. Och ja, bra eller dåligt? Jag blev förstås skitglad... jag hade gått ner. Jag vill vara ärlig här i bloggen, och jag blev faktiskt glad och lättad. Det känns skönt att vikten inte bara går upp, upp och upp. Utan att den faktiskt kan gå ner ibland också! Dock hade jag gått ner rätt mycket på en och en halv vecka. 1.5 kg mindre visade vågen. Men som jag sa imorse , jag kände det på mig.

Fick hem teckningen också. Ni vet, övningen jag gjorde sist? Jag skulle först rita hur jag trodde jag såg ut, sen målade min behandlare av mig när jag stod med ryggen mot pappret. Ska fota den sen och visa er! Faktiskt rätt skrämmande skillnad...

Kram

Kommentarer
Postat av: Victoria

ja tycker vekrligen att du ska göra det som känns rätt för dig liksom! och det kan ju vara bra på ett sätt också att sluta hos henne då, för då kankse man lär sig att kanske gå vidare?. ne men det kan ju iaf föra ngt bra med sig ju.. hehe..
Fin va du med idag på bilderna ! =)

2008-01-18 @ 16:46:12
URL: http://victoria---h.blogspot.com
Postat av: Camilla

Du gör det enda rätta om det känns rätt för dig att sluta då är det det rätta tror jag!! Ojdå vad flummigt det lät men du förstår nog vad jag menar! Keep on fighting!! :)

2008-01-18 @ 17:13:03
URL: http://camillini.blogg.se/
Postat av: Kristina

Det är bra att du gör det som känns rätt för dig.
Och som jag sagt tidigare tror jag starkt på att du klarar dig utan behandlare om du vill det tillräckligt mycket. Du är väldigt stark och klarar vad som helst när du beslutar dig för något.
Och om du får det kämpigt har du ju alltid oss bloggläsare som stöd :D
Kram

2008-01-18 @ 17:31:31
Postat av: Sessan

Hej Gumman!
Glad att det gick bra för dig idag. Det lät mycket, att du tappat 1,5 kg. Nu får du inte gå ner mer..
Tack för en jättemysig fika igår! Kul att prata med dig :)
Hoppas du sover gott, och ha så kul på shoppingen!
Kramis.

2008-01-18 @ 23:03:23
Postat av: Thepreciousgirl

Sessan: Tack själv! Himla söt du är, hoppas vi ses fler gånger!
Ha en bra dag söto. Kramaar!

2008-01-19 @ 09:18:08
URL: http://thepreciousgirl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0