Min säng väntar...

image989

Nu ska jag bege mig till min säng, haha. Läsa VeckoRevyn jag köpte efter klinik-besöket. Ska även planera lite vad jag ska shoppa imorgon, alltså saker jag verkligen behöver. Annars blir det bara en massa annat. Ska bl.a köpa en ny bronzer, nya jeans, brun utan sol och en puderborste. Strumpor behöver jag också! Jag förstår inte var jag gör av dom? Har bara udda par, hål i alla och vissa har jag haft sen jag var runt 12. Sånna med nalle puh på och grejer, inte så bra kanske. Haha! Men söta är de...
Ni får ha en bra fredagkväll!
Pusss

Kommentarer
Postat av: Sussie

Jag älskar min rosa puderborste från makeupstore!
Det finns dessutom nu en massa andra nya spännande färger - förutom svart och brun då.
Den är av gethår och priset är 225 kronor (nästan säker) och ett hett tips.
ps. säger inte så bara för att jag jobbar där, det är ett genuint tips och en bra borste kan man ha mycket länge - min mamma har en som är närmare trettio år, dock har hon precis gått över till en brun från makeupstore ;)
ha det nu bra!

2008-01-18 @ 23:34:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0