Lördag kväll

Vad gör ni en lördag kväll som denna? Är ni sådana som alltid är ute och festar varje helg? Det är inte jag kan jag säga... så himla skönt att bara ta det lungt! Har suttit nu i flera timmar och letat resor. Fanny (reskompisen då) och jag är desperata! Vart tusan ska man åka? Och Fanny envisas med 2 veckor... men det är ju så dyrt! Man måste ju tänka på maten och allt annat också. Tar man all inclusive blir det ju svindyrt med 2 veckor... gaaah!

Nä, ha en fortsatt bra lördagkväll. Känns nästan så man ska krypa ner i sängen snart.
Puss puss

Kommentarer
Postat av: K

Festar? usch nej inte min grej alls...
jag har tittat på TV, lyssnar lite på musik och bara tar det lugnt. ska snart sova!
lycka till med resplanering!

2008-01-19 @ 22:14:26
URL: http://www.lillajag91.blogg.se
Postat av: Emelie

Jag tycker också att de är riktigt skönt att bara vara hemma och ta det lugnt, och gå ut när man verkligen vill det, istället för att känna någon slags "måste-gå-ut-i-helgen"tvång.
Åh vad mysigt att resa bort! Hoppas ni hittar nåt ställe som ni gillar. Jag sitter och funderar på att dra utomlands efter studenten (08). Köpa en biljett till typ Grekland och stanna där ett tag, försöka få jobb som servitris och börja om lite på nytt. Göra något helt annorlunda från de liv man lever idag. Haha vad jag surrar :D Ha en trevlig kväll!

2008-01-19 @ 22:19:53
Postat av: serioh

jag var på cypern, ayia napa i 2 veckor.. det var varmt och skönt och underbart på alla sätt och vis.. det kostade typ 5000 spänn. eller 6000, minns inte exakt. oftast är det inte så mycket dyrare för två veckor, förutom fickpengar och pengar till mat och så.

2008-01-19 @ 23:59:10
Postat av: Oskar

Åk till något litet billigt och mysigt hotell på Korfu =) Det är en underbar ö på sommaren ! vattnen är klart , det är varmt , god mat sov .Annars är Rhodos fint också .
Kan även tipsa om Alcuida på mallorca .Det är lite större och mer turistannpassat fast jag tkr det är är härligt där !

2008-01-20 @ 10:27:03
URL: http://detfinnsbaraenoskar.blogg.se/
Postat av: FANNY

SLUTA LJUG OM ATT JAG ENVISAS, JAG FRÅGADE JU DEJ, DU VILL JU OCKSÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ ( reskompisen då... :P HAHAHHA )

DIN ALLRA BÄSTA VÄN VÄL ? ^^

2008-01-20 @ 12:10:09
Postat av: Thepreciousgirl

FANNY: HAHA! :D Men du är liiite mer envis än jag ;)
DU ÄR MIN ALLRA BÄSTASTE VÄN NÅGONSIN!!!!

Loooove!

2008-01-20 @ 12:42:59
URL: http://thepreciousgirl.blogg.se
Postat av: linnea

ja, jag är ett riktigt partyanimal!
hahaha, jag älskar att spåååra

2008-01-20 @ 16:22:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0