Jobbat över

En jag jobbar med var sjuk idag, så jag fick göra allt arbetet! Det var kul, men stressigt. Jobbade över i lite mer än en timme också. Vet inte om jag får betalt för det, men det kvittar. Klart jag hjälper till om det är kris! Och det är skönt att känna sig behövd lite då och då.
Ska snart bege mig ut med Tea älsklingen, hon behöver lite motion, precis som matte.

Tänkte tipsa om den bästa krämen jag testat ever! Kostar 25 kr på ÖB (överskottsbolaget). Dove Body Silk Cream. Underbaaar!


image994

Kommentarer
Postat av: Amelie

det är grymt skönt att jobba och känna att man gör nytta! Tycker jag med.. :) Jag
får sjukt mycket uppskattning på mitt jobb, hoppas det är likadant för dig :) Tror vi behöver sånt!

2008-01-21 @ 13:34:45
URL: http://amyi.blogg.se
Postat av: Jossan

Klart att du ska ha betalt om du jobbat över! Låt dem inte köra med dig....fast jag förstår ju om du vill visa framfötterna och vara duktig. Eller så får du fråga om du kan sluta en timme tidigare någon annan dag.

2008-01-22 @ 08:24:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0