Jag lär gråta ikväll

Dr. Phil handlar om följande ikväll:

"Jerry har aldrig varit som en far till 17-åriga dottern Karla av eget val. Han flydde ansvaret och har aldrig bidragit ekonomiskt för henne. Ett par dokumentärfilmare beslöt göra en film om Jerry som lever på floden Mississippi, en film dottern Karla tycker glorifierar fadern. Hon har sökt Dr Phils hjälp med att möta den pappa som lämnade henne när hon var tre år gammal. Det blir ett känslofyllt möte där Karla talar om för sin pappa vad hon tycker om hans livsval och där Jerry talar om varför han lämnade henne."

Ni kanske inte vet historien om min pappa. Men den är inte rolig kan jag säga. Har i alla fall aldrig känt att jag haft en pappa på riktigt. Inte känslomässigt...

Nu börjar programmet!

Kommentarer
Postat av: Sanna

usch, sånt där får mig alltid att gråta, även om jag inte har haft det precis så så påminner det mycket om min relation till min pappa. Jobbigt.

2008-01-18 @ 22:02:27
Postat av: friday

Påminner om min relation till min pappa. Relation och relation förresten.

2008-01-19 @ 20:56:11
URL: http://just0.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0