Hej !

Godmorgon på er. Hoppas ni mår bra! Antar att de flesta av er fortfarande ligger och sover... åååh så sköönt det hade varit! Men nu ska jag jobba i några timmar, vare sig jag vill eller inte. Efter det ska jag till frisören och fråga om mitt hår, ska ju ha det ljust till vår/sommar. Undra vad de säger... de kanske säger att det är omöjligt? Jag vet att det inte är omöjligt... men ibland säger dom ju så för att dom är rädda för att det ska bli fel. Men det är fel nu ju! Äsch. Vi får se. Bloggar om det senare.

Måste verkligen duscha nu, annars kommer jag försent. Ni får ha det så bra!
Kram!

Kommentarer
Postat av: catharina

ha en fin dag!

2008-01-03 @ 10:56:35
URL: http://gallon.blogg.se
Postat av: lilla ja

snart är det lördag & äntligen fritt fram att sova =) Fick slänga benen över kanten för att komma upp halv 6 imorse! Snark! Lycka till hos frissan! Själv ska jag börja LPG-behandling idag, ska bli sjukt spännande! Kram

2008-01-03 @ 12:03:53
URL: http://littlemes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0