God kväll!

Har haft lite vänner här ikväll. Jättemysigt! Har känt dom hela livet. Känns helt sjukt så stora dom blivit! Deras dotter går i nian. Jag menar... jag minns henne som jätteliten! Skitkul att hon blivit så stor. Och så söt!
Vi bjöd på sushi, massa grönsaksstavar och misosoppa. Alla tyckte det var jättegott! Efter det såg vi en gammal film på oss från 93. Haha! Så jäkla roligt. Skrattade som fan! Sen spelade vi singstar. Jag vann alla gånger, hihi! Ingen kan klå mig, mohahah! ;D

Hoppas ni också haft en fin kväll. För det har jag!
Nu ska jag sova så jag orkar gå upp och jobba imorgon.
Godnattpuss!

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag använde schwarzkopf. först blondie sen intensiv. Nej inte riktigt men nästan.
Blondie gjorde bara så att men gamla färgen "förvann" inte helt såklart med det mesta.
Kram

2008-01-03 @ 22:24:41
URL: http://ellan91.blogg.se
Postat av: ida

Det låter toppenmysigt :)

2008-01-03 @ 22:47:43
URL: http://sucre.blogg.se
Postat av: MatildaLA

Jaså? Inte bara en bloggstar, utan en singstar också minsann!;) Hihi

2008-01-04 @ 10:45:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0