Fredagsmys!

Alltid när jag och mina bröder var små så hade vi det lite extra mysigt på helgerna. Mamma gjorde vars en tallrik med en massa småplock. Små brödsnittar med olika pålägg som leverpastej, ost och gurka eller kaviar, oststavar, gurkstavar, morotsstavar, kalla köttbullar, minitomater, äppleskivor, apelsinklyftor, en bit banan m.m. Detta var en av mina favoriter! Hela grejen att sitta vid tv:n och se på barnprogram och samtidigt ha en massa smått och gått framför sig, kan det bli bättre?

Så ikväll ska vi ha detta! Vi tänkte ha brödsnittar, olika frukter och grönsaker, köttbullar, crabsticks och oststavar. MMM! Lite längtan efter att vara liten igen... hihi.
Ett tips iaf till er som inte vet vad ni ska äta ikväll! Det kan ju varieras hur man vill.
Vad ska ni annars äta för gott ikväll?


image909

Kommentarer
Postat av: Helen

Kebab Tallrik, HAHA..

2008-01-11 @ 16:42:36
Postat av: Thepreciousgirl

Helen: Ja men det är gott ! :P Fast det var jäääkligt längesen sist jag åt det. :P

2008-01-11 @ 16:44:19
URL: http://thepreciousgirl.blogg.se
Postat av: Kristina

Åhh, jag älskar när man gör tallrikar med massa gott som man kan plocka bland. Vi brukar också
göra sådana tallrikar lite då och då...får ta och göra det snart. :P
Men ikväll ska jag äta borsch (en rysk soppa) :) med bröd. Mums.

2008-01-11 @ 17:11:48
Postat av: Victoria

ååh, hur mysigt låter inte det ju !! ha en myspyskväll ikväll då =)

2008-01-11 @ 18:39:44
URL: http://victoria---h.blogspot.com
Postat av: linnea

åh vad mysigt och gott det låter :) ibland vill jag bara vara liten igen, och bli serverad nybakta bullar och varm oboy framför disneydags. haha

2008-01-11 @ 19:06:22
URL: http://ping.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0