9 Januari

Godmorgon!
Jag är verkligen dödstrött. Och jag ser så himla trött ut också med mörka ringar under ögonen. Inte speciellt smickrande. Tur att det finns smink ibland =P
Ska jobba som vanligt nu på förmiddagen, sen ska jag till banken och fixa ett visa-kort. Har inte kunnat ha det innan, och det har ju inte varit speciellt lönt eftersom då hade jag ingen inkomst. Men nu så!
Mamma ska klippa sig klockan 10 idag. Kort! Tycker hon passar så bra i det, så det blir nog bra. Vet inte hur jag ska göra med mitt eget hår, det ska ju bli blont igen. Har iaf tvättat det med diskmedel som frisören tipsade om, och lite färg har faktiskt försvunnit. Speciellt håret närmast huvudet. Bra ju! Trodde faktiskt inte det skulle funka... men jorå ;D

ÅH jag vill sova.
Men men. Har ju egen dator på jobb nu! Sköönt. Men det finns säkert mycket att göra idag med, så det blir kanske inget surfande. haha!

Ha en bra dag. Kram!

Kommentarer
Postat av: lilla ja

hehe, utan Make up stores concealer vore jag körd =) Bra tips, cover up som man penslar på tycker jag är toppen!!

2008-01-09 @ 11:13:24
URL: http://littlemes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0