5 Januari

Men oj. Jag sov längre än jag brukar idag! Skönt som attan att sova ut lite. Kommer bli en slö dag idag och det gillar vi! Ikväll ska jag på bio med en tjej jag faktiskt träffat över internet. Nu var det längesen vi sågs, så det ska bli riktigt mysigt! Vi ska se Bee Movie, den verkar himla söt. Någon som sett den?

Usch jag är helt väck idag! Haha, så otroligt trött. Ändå vill jag börja jobba en timme extra varje dag. Jag hade ju tjänat 500 kr mer i veckan och typ 2000 mer i månaden. Det är mycket ju! Men blir jag tröttare än jag är nu, ja då vetifan alltså.
Ska försöka spara lite pengar till i sommar, då jag och Fanny ska resa nånstans igen. Förra sommaren åkte vi till Kreta efter att bara ha känt varandra i 2 veckor. Det var sjukt! Men det var den bästa resa jag någonsin gjort. Vi hade det såå underbart! Jag saknar varenda sekund av det. Till och med när vi bråkade. Haha! Som vi bölade båda två. Sen kunde jag inte hålla mig längre utan gick fram till henne och gav henne en kram och sa att jag älskar henne. Hihi! Tyvärr har vi inte setts på typ 3 veckor nu, och det känns så himla tomt. Men jag kommer iaf aldrig släppa dig hjärtat.

Liiiiiiiiiiide brun man var dårå!!!


Kommentarer
Postat av: Camilla

hej! Hoppas allt är bra!Varför är du så trött tror du?? det är jag också.. har så OTROLIGT svårt att somna på kvällarna.. ligger och tänker. har du nått tips på vad man kan göra?? vill inte ta massa insomningstabletter för man blir lätt beroende.
kram!

2008-01-05 @ 11:01:24
Postat av: Thepreciousgirl

Camilla: Det är väl för att jag inte är van vid att gå upp tidigt på morgonen och jobba..
Hm. Jag har också haft jätteproblem med sömnen. Jag fick sömntabletter som funkade superbra. Efter ett tag slutade jag med dom succesivt, och sen dess har jag kunna sova jättebra!! Men annars finns det ju några tips. Sov i ett svalt rum. Ät något lätt på kvällen innan du ska sova, typ yoghurt eller något. Du kan köpa sån ögonbindel så du inte ligger och tittar, man somnar mycket lättare då. Du kan ta en lugn promenad på kvällen. Titta inte på tv eller så. Läs hellre! Försök gå och lägg dig vid samma tid varje kväll, och gå upp samma tid. Rutiner är viktigt :)
Hoppas du fick lite hjälp!
Kram!

2008-01-05 @ 11:13:41
URL: http://thepreciousgirl.blogg.se
Postat av: S

Vilka mysiga bilder från Kreta!

2008-01-05 @ 12:52:14
Postat av: Linda

Vem är det på näst sista bilden?

Och jo! Vad för sömnpiller har/hade du? Är dem receptbelaggda?

2008-01-05 @ 13:24:20
URL: http://lindarebecca.blogg.se
Postat av: Thepreciousgirl

Linda: Det är jag såklart!! :D Haha!
Ja det är recept.. minns inte vad de hette.. =/
**
**

2008-01-05 @ 13:31:57
URL: http://thepreciousgirl.blogg.se
Postat av: Julle

Mysigt! Är du skelögd?

2008-01-05 @ 13:54:39
Postat av: Thepreciousgirl

Julle: Haha nej :)

2008-01-05 @ 13:57:29
URL: http://thepreciousgirl.blogg.se
Postat av: Sofia

KLänningen som du har på dig någon gång under resan är så himla snygg. Den där "tub"-klänningen som är mönstrad, från victoriassecret. Jag såg den förut i din bilddagbok, så om du någon gång tröttnar på den så är jag intresserad =)

Ta hand om dig!

2008-01-05 @ 14:38:19
URL: http://skj.blogg.se
Postat av: josse

bee movie är jätterolig :)

2008-01-05 @ 14:38:30
URL: http://sanningenomjosefine.blogg.se
Postat av: Anonym

var köpte du dom rosa shortsen? jag letade överallt efter sånna i sommras, tror du dom finns kvar?

2008-01-05 @ 17:04:24
Postat av: Thepreciousgirl

anonym: de är inte mina :P men de är iaf köpta på h&m! Nu tror ja inte man kan köpa dom.. men kanske till sommaren? :D

2008-01-05 @ 17:11:43
URL: http://thepreciousgirl.blogg.se
Postat av: Kristina

Vad heter platsen på Kreta som du och Fanny var på?
Och hur bodde ni? På hotell? Hade ni eget kök?
Det ser ju ut att vara jättefint och varmt :)

2008-01-05 @ 18:19:57
Postat av: Thepreciousgirl

Kristina: Det hette Agia Marina, och hotellet hette Theo. Japp eget kök! Fast vi använde det aldrig. Haha! Usch du skulle sett hur det såg ut.. såå stökigt! Konstigt nog städade dom överallt annars i vårt rum, men inte i köket. Och där fanns inget diskmedel eller diskborste! :S

2008-01-05 @ 19:06:30
URL: http://thepreciousgirl.blogg.se
Postat av: Anonym

hur träffades du å Fanny?

2008-01-05 @ 19:33:02
Postat av: Kristina

Tack! Jag tyckte bara att dina bilder var så fina, så jag ska kolla upp vad det finns för resor dit. Och kanske åker dit själv på sommaren :)
Havet såg så ovanligt rent och varmt ut och jag älskar havet.
Konstigt att de inte städade köket, men de kanske inte brukar göra det. :P Om ni inte använde köket, åt ni ute då eller? Fanns det bra mat där ni var?
Kram

2008-01-05 @ 19:35:54
Postat av: Thepreciousgirl

anonym: Vi träffades över internet!
**
**
Kristina: Åk dit!!! Världens mysigaste! Och vädret är alltid kanon där. Vi hade sol och varmt varjde dag vi var där!!
Ja vi åt ute varje dag. Jättemysigt. Fanns mängder med mysiga resturanger precis vid havet! Människorna där är supertrevliga också. Väldigt flörtiga ;) haah!
Kram

2008-01-05 @ 20:39:46
URL: http://thepreciousgirl.blogg.se
Postat av: Anonym

JAG ÄLSKAR DEEEEEJ / Fanny

2008-01-06 @ 17:31:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0