15 januari 2008, Tisdag

Jag drömdre inte om några gröna ängar inatt. Tråkigt, för om man tänker på något riktigt mycket, ja då drömmer man om det. Visst är det häftigt? Men jag drömmer dessvärre oftast om sådant jag inte vill tänka på. Kanske för att ta itu med det? Vad vet jag...
Idag ser dagen ut som vanligt för mig. Jobba, sen hem och rasta hunden, mysa och träna lite. Och blogga såklart! Jag lägger ner mycket tid på bloggen. Kanske inte märks för er. Men jag har blivit helt inne i detta. Det går inte en dag utan att jag skriver flera inlägg! Men jag gör det som en kul grej, och att få ur mig alla tankar som är lätt att bära på lite för länge. Hoppas ni tycker det är bra att jag uppdaterar ofta.
Ha det bra, så hörs vi snart. Puss!


image945

Kommentarer
Postat av: Camilla

Godmorgon!
jag är på jobbet nu, vilken tid börjar du om dagarna?
jag märker att du lägger ner mycket tid på din blogg, det är så kul att läsa =)

2008-01-15 @ 07:37:43
Postat av: Victoria

Fortsätt blogga du, du är skitbra på att uttrycka känslor och allt... !! Ha en bra dag !! =)

2008-01-15 @ 07:54:00
URL: http://victoria---h.blogspot.com
Postat av: M

Du skriver superbra =) kollar din blogg flera gånger om dagen. Ha en fin dag på jobbet!

2008-01-15 @ 09:51:02
URL: http://lillmalin90.blogg.se
Postat av: Thepreciousgirl

Tack hörni!!

Camilla: Jag börjar 08:00 varje dag :)

2008-01-15 @ 11:33:30
URL: http://thepreciousgirl.blogg.se
Postat av: Bo

Hej,

Sälja annonsplats?

Webbpublicister - Tjäna pengar inom några minuter
Reklameplass säljkår säljer annonser för din och andras webbplatser och vår tekniska plattform tillsammans med vår traffic-avdelning optimerar varje annons så att den visas på relevanta webbplatser. Det ger maximal intäkt för dig och samtidigt maximal nytta för annonsören. Du gör intressant innehåll på din webbplats så att du får många besökare. Vi ser till att du tjänar pengar på dina besökare och du får alltid hela 60 - 75% av intäkterna. Ju fler besökare, desto högre intäkter. Enkelt!

Utbetalning
Dina Reklameplass-intäkter kan du följa live på ditt Reklameplass-konto som skapas då du anmäler dig som partner. Varje månad förs pengarna sedan över till ditt paypal konto. Om de är under 500 NOK står dock pengarna kvar på ditt konto tills du har 500 NOK i intäkter.

Ansök online
http://www.reklameplass.com/language.php?lang=1003

Postat av: olga

hej du,
du har ju en ätstörning, och jag har haft det och sedan blivit helt frisk, men nu känner jag mig på vägen tillbaka nästan..
får jag bara fråga, ungefär vad du äter på en dag... jag vill veta vad som är normalt så att jag int eäter för mycket, tack på förhand!
ÄLSKAR DIN BLOGG!

2008-01-15 @ 14:51:19
Postat av: Jennifer

jag följer din blogg slaviskt, haha. besöker den flera gången om dagen. den är kanonbra! =)

2008-01-15 @ 18:08:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0