Tillbaka från läkarbesöket

Det var inte riktigt som jag trodde. Jag var helt säker på att hon skulle undersöka mig? Det sa min behandlare också, att det var en hälsokoll. Men vi pratade bara! Precis som med en psykolog. Kändes sjukt onödigt. Och jag fick inte ut så mycket av det... hon sa mest att jag skulle skaffa andra mål än att bli smal. Jaha liksom. Det vet jag väl? Men det är inte så enkelt.
Störde mig på att hon sa "nu när du mår bättre..." och "din vikt är iaf bra..."
OKEJ?! Jag har gått ner 3 kg på typ 3 veckor. Stabilt? Normalviktig? Nej...

Jaja, hon var snäll i alla fall. Är grymt trött nu! Åt precis quornwok, det var gott.
Mår ni okej?
Kram!

Kommentarer
Postat av: Linda

Skum läkare :/, stå på dig! Puss

2008-02-05 @ 16:27:35
URL: http://songbirdie.blogg.se
Postat av: Johanna

3 kg på 3 veckor är inte dåligt, kämpa på!
Ha en bra tisdag :)

2008-02-05 @ 16:46:32
URL: http://www.menjohanna.blogg.se/
Postat av: Thepreciousgirl

Johanna: inte dåligt? vad menar du med det? :S

2008-02-05 @ 17:01:15
URL: http://thepreciousgirl.blogg.se
Postat av: M

vad glad du har en läkare och en behandlare :) tyvärr har inte alla möjligheten att få det. mår man okej varför ska man då ha läkarvård?? blir så arg på den inställningen. har du fått kämpa för att få ha den kontakten? håller med om att läkaren var skum, visste hon verkligen varför du var där? hmm lycka till tjejen!

2008-02-05 @ 17:45:46
Postat av: Camilla

Usch vilken dålig läkare.. finns många skumma typer som inte alls passar som läkare.
3 kg på 3 veckor är mycket att ge ner.. försök äta och kämpa på vännen!
Tror på dej!
kramar

2008-02-05 @ 18:02:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0