Söndag 10 februari

Redan den 10 feb. 15 dagar kvar till löning, 20 dagar kvar till Mars månad. Våren är påväg, det kändes igår. Jag såg även årets första mygga, och nu på morgonen klättrade en jättestor äcklig spindel på väggen. Snart börjar allt leva igen, och så även jag!
Matschemat går ju inte så jättebra än. Igår åt jag bara 3 mål av 5. Men jag försöker... jag åt gröt till frukost idag, det var gott! Rågflingegröt. Testat det?
image1143


Så vad händer idag då? Jo jag ska städa, städa och åter städa. Ska rensa ur min garderob bland kläder och tidningar. Har sjukt många modetidningar! Måste slänga lite... och kläder har jag också för mycket av som jag inte ens använder. Kanske kan sälja lite här på bloggen? Om någon är intresserad dvs. Har ett par ljusa levis jeans, stuprör, mjuka och sköna som jag aldrig använder. Äh, jag slänger upp lite bilder här sen, så kan ni se.

Puss på er!


Kommentarer
Postat av: Rebecca

tack gumman, det var inte lätt. men det gick... Såg du mailet jag skickade också?

2008-02-10 @ 08:54:31
URL: http://rebeccacecilia.blogg.se
Postat av: camilla

ja jag har testat rågflingröt men det är inte lika gott som fiberhavregryn =) som jag äter varje morgon med the och smörgås.
Kämpa på med schemat.. du ska se det blir bra!
kramar

2008-02-10 @ 09:30:53
Postat av: camillalyktberg

Låter som en bra frukost :) bara o kämpa på, ja lägg gärna upp bilder på byxorna :)

2008-02-10 @ 10:08:12
URL: http://camillaelisabetlyktberg.blogg.se
Postat av: stars in heaven

Har aldrig testat den gröten, men den ser god ut :)

2008-02-10 @ 11:26:31
URL: http://tessiiie88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0