Lunch

Gud vad jag är stressad. Sitter här och trycker i mig lunchen... luuuuuuuugn! Måste varva ner... men vet inte hur. Jag borde börja på yoga eller något. Eller kanske göra några avslappningsövningar varje dag?
Hinner inte lägga in nån outfit nu, men kanske gör det sen... har dock inget roligt på mig så skitsamma, haha.
Känns fan som minuterna går som sekunder! Jaja, det är snart helg. Ska bara ta det lungt då. Lön på måndag ser vi fram emot det också, haha! Mer shopping! Nä men jag försöker spara lite också, det är viktigt. Att shoppa bort allt känns inte bra.

Hur mår ni idag? Inte lika stressade som jag hoppas jag.
Puss o kram!

Kommentarer
Postat av: fanny

jag har ringt men ingen har svarat när ja har ringt :( ... ibland har du varit ute o ibland har väl ingen varit hemma :(

2008-02-21 @ 13:03:24
URL: http://beautifulflower.blogg.se
Postat av: Malin

Relax :)

2008-02-21 @ 13:18:51
URL: http://majoli.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0