Illusionisten

Godkväll denna söndag! Hoppas ni mår bra. Underbart att sätta sig vid datorn och läsa så många positiva härliga kommentarer här i bloggen. Blir verkligen varm i hjärtat! Så tusen tack för det.

Ikväll har jag, mamma och min lillebror sett på Illusionisten. Riktigt, riktigt, riktigt bra film. Så himla bra och välplanerad och genomtänkt film. Underbart bra slut också, jag hatar dåliga slut på filmer! När man blir sådär otillfredsställd. Men denna var kalasbra! Rekomenderar den till er som inte sett den. Do it!

Annars har jag haft en bra dag idag faktiskt. Varit ute mycket, promenerat, lekt med hunden, bloggat, köpt min lilla Lyckobok, gått i affärer och provat lite olika kombinationer av mina nya kläder, ätit god mat (som gav lite ångest, men det överlever jag, right?!) och sett på film. Riktigt mys-söndag! Solen har skinit (heter det skinit?) hela dagen också, riktiga vårkänslor i hela kroppen.
Om ni undrar så valde jag förresten pastasalladen, som var supergod och riktigt fräsch! Åt allt också, så all cred till moi! Hihi. *Skriver stolt ner på matschema-papperna*

Nu är jag så trött så ögonlocken hänger på mig... sov gott allihopa! Och jag antar att jag är rätt ensam om att tänka, ÄNTLIGEN MÅNDAG OCH JOBB! Men jag älskar mitt jobb. Det är så det ska vara!

Pussar och kramar i massor!

image1097

Kommentarer
Postat av: julia

ett tips om du vill behålla dina egna kollage och bilder: skriv in en liten signatur på varje bild!!!

2008-02-03 @ 22:17:26
Postat av: Cassandra

Åh den är så bra :D

2008-02-03 @ 23:52:27
URL: http://sixtysix.blogg.se
Postat av: L

Älskar filmen!

2008-02-03 @ 23:57:47
URL: http://rockandrose.webblogg.se
Postat av: theplace.

toppen .
:) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) .
theplace.blogg.se

2008-02-04 @ 00:11:52
URL: http://theplace.blogg.se
Postat av: sara (enimängden)

jag fattade inte den filmen.. så jag blir ledsen.. härligt att du fattade slutet iaf, hihi:)

2008-02-04 @ 01:46:22
Postat av: josse

kolla på the prestige också, tycker den påminner lite om illusionisten.. fast den är mycket bättre :D

2008-02-04 @ 09:51:59
URL: http://sanningenomjosefine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0