Ibland är det bra att spara



Jag är en sån som snabbt tröttnar på kläder jag äger. Jag vill alltid förnya och klä mig i nya kläder... gick igenom lite gamla kläder och hitta denna kavaj (gina tricot) jag använde för typ 3 år sen. Den är ju sjukt snygg!! Okej, en knapp fattas, men jag tror jag har en reserv någonstans... slänger aldrig dom knapparna man får till kläder. Det finns alltid något att använda dom till.
Är skitglad över att jag sparat denna. Längtar tills det blir lite varmare, så man kan ha denna till en outfit som på bilderna. MMMM!
Förresten, jag beställde jackan i grått. Känns vårig och passar till allt. Bara den sitter fint också!

Kommentarer
Postat av: Sara

Skitsnyggt!! :)
Jag tänkte fråga dig, jag vet att du har berättat flera gånger vad du jobbar med men vad är det för arbetsuppgifter du har?
Hur fick du jobbet, några tips!! Gillar din blogg grymt!! :)

2008-02-15 @ 18:03:36
Postat av: Thepreciousgirl

Sara: Taaack tjejen :)
Jag sitter vid en dator (miiiin dator, har eget skrivbord o allt hihi) och registrerar uppdrag som kommer in till mina kollegor. Uppdragen är från företag som ska ha föremål flyttade från olika platser, mellan tyskland och sverige. Så sitter jag och skriver "rapporter" typ till de olika chaufförerna , sen faxas det osv. Sen ringer man ibland och bokar färjan osv. Mycket att hålla reda på! Och inte bra om något blir fel...har hänt att vissa åkt heeelt fel :P Haha!
Det är mycket roligare än det låter :)

Jag känner han som äger det lite halvt. Så han erbjöd mig en plats där! :D

2008-02-15 @ 18:20:51
URL: http://thepreciousgirl.blogg.se
Postat av: Malin

Jag tänkte, har ju sett att du beställt från VS. Vad kostar frakten? Måste man beställa med kort?

P&K

2008-02-15 @ 18:22:49
Postat av: Heidi

TIPS, kan inte du stå rakt med benen. Det smickrar verkligen inte benen när du står med fötterna inåt, får dig att se kobent ut. Annars har du jättefina ben, så det var ingen pik så. =) trevlig helg

2008-02-15 @ 22:22:56
URL: http://sipis.blogg.se
Postat av: Daniella

Jag måste hålla med Heidi. Varför står du alltid med fötterna innåt? Stå rakt istället bruden! ;)

2008-02-15 @ 23:34:48
Postat av: Thepreciousgirl

heidi och daniella: jag kommer fortsätta stå som jag gör. just to accept! kommer inte ändra mig på nåt sätt för att någon säger det här.

2008-02-16 @ 07:34:42
URL: http://thepreciousgirl.blogg.se
Postat av: C

^Good!

2008-02-16 @ 10:20:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0