I sminkväskan

image1293

Nytt smink hade jag inte tackat nej till just nu.
Ett (eller två) läppglans till mina vintertorra läppar i ljusa härliga färger.
En ny mascara som ger maximal längd och som håller en hel dag.
Ett mörkblått nagellack (sjuuuuuuuuuuuukt snyggt)
Makeup remover till ögon och ansikte (de från Nars och Vincent Longo)
En foundation som ger en naturlig look men ändå täcker ojämnheter.
En concealer att täcka mina mörka ringa under mina trötta ögon.

Allt ovan kommer från Sephora.
Går det att beställa till Sverige? Jag är nämligen grymt sugen...

Kommentarer
Postat av: Salo

Det ska gå, liksom de skickar ju till Polen?
Fast det kan bero på att Sephora finns i Polen...
Men aja, jag har hört attd e skickar till Sverige, det enda är ju tull avgiften ^^

2008-02-26 @ 12:57:30
URL: http://isabelsalos.blogg.se
Postat av: Sussie

Älska Sephora...
Men får faktiskt tipsa om "mitt" märke MakeUpStore som har skrämmande bra foundations, concealers och framförallt skuggor. Även hudvården satsar de på nu, använder det själv ;)
Iaf, imorgon onsdag så har du 20% rabatt på hela sortimentet mellan 17 och 19, så passa på då :)
ha det fint!
/Susanne

2008-02-26 @ 17:27:59
URL: http://emmasusanne.blogspot.com
Postat av: ann

eller typ.. gå ut på STAN o kolla?
nars mm finns på kicks bland annat.
allt behöver man inte beställa på nätet...

2008-02-26 @ 21:35:15
Postat av: L

Åhh nytt smink är alltid kul :D
och "ann" ovan; det är fan så mycket roligare att beställa från nätet, man får väl göra som man själv vill?

2008-02-26 @ 22:15:11
URL: http://rockandrose.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0