Hejhej!

Hemma igen! Hade jättemysigt igår. Lång dag , men jättebra dag. Fanny och jag såg på bio, "Försoning". Den var helt okej! Kan vara svår att förstå, det gäller bara att hänga med i den. Men jättefin historia! Åt naturgodis och mös oss riktigt ordentligt.

Var ju på kliniken igår också. Det var mindre kul. För det första har jag gått ner ytterligare. 6 hg denna gången. Sen visade jag ju min matdagbok som jag skulle skriva för veckan. Min behandlare blev minst sagt INTE GLAD. När jag sa att jag var omotiverad och oftast känner att det inte finns något att kämpa för, så frågade hon om jag ville sluta på behandlingen. I mina öron lät det rätt ologiskt, men jag förtjänar kanske inte behandlingen om jag inte är motiverad? Men jag tror ju inte jag mår bättre av att sluta där också. Blev bara en aningen förvånad, men men. Hon känner sig väl maktlös också, vilket hon egentligen inte är. Jag känner så också...att jag är "beredd" på att alla ska lämna mig , precis som den sommaren jag började med behandlingen, och kom ut med att jag har anorexia. Inga vänner eller någon pallade med mig. Kanske samma sak nu? ÄÄÄÄÄH, orka.

Min bror och flickvän kommer snart hit, ska äta middag och så. Mysigt!
Nej nu ska jag gå och krama min vovve! Hihi.
Puss o kram

Kommentarer
Postat av: camillalyktberg

Va tråkigt o ha de =/ hoppas du kämpar på.

2008-02-02 @ 15:02:07
URL: http://camillaelisabetlyktberg.blogg.se
Postat av: Rebecca

Gumman.. jag finns här! vad dte än är! även om vi inte kommit så nära varandra och vi inte har sets på länge, så kan du alltid ringa! hoppas du vet det!

2008-02-02 @ 15:16:57
URL: http://RebeccaCecilia.blogg.se
Postat av: Camilla

Du får kämpa på vännen! lova det att aldrig sluta!
Livet är såå mycket bättre utan ätstörning ( säger jag som är mitt uppe i skiten) men man har hört det så många gånger.
Kramar

2008-02-02 @ 16:48:57
Postat av: Anonym

Fortsätt inte det här nu. Vet hur lätt det är, hur fort man vänjer sig vid siffrorna på vågen. Det där suget efter att fortsätta gå ner. Följ inte dom känslorna. Du vet vart det tar dej. Fortsätt kämpa, gå upp dom där kilona igen. Vet att det inte e så lätt gjort, men det e ett ännu värre helvete om du går ner mer o det vet du & det tar ALDRIG slut. Sluta aldrig kämpa.
Kram

2008-02-02 @ 16:51:05
Postat av: RASA

kämpa!

2008-02-02 @ 16:51:11
URL: http://sara91.blogg.se
Postat av: Camilla

Åhh kämpa på, jag hejar på dig!! :)

2008-02-02 @ 17:48:44
URL: http://camillini.blogg.se/
Postat av: lina

så säger dom till mig också.
eller dom frågar om jag verkligen vill vara kvar i behandlingen, för jag får inte vara det om jag är omotiverad.
kämpa på iaf! :)

2008-02-02 @ 18:54:14
Postat av: alex

hej
! , Du var inte möjligtvis på Åhlens city idag, vet inte om det var du , men ngn liknade dig aiallfall:D , Kämpa på !kram

2008-02-02 @ 19:41:45
URL: http://aaleexandra.blogspot.com/
Postat av: L

ha det bra!

2008-02-02 @ 20:00:44
URL: http://rockandrose.webblogg.se
Postat av: samma

du är verkligen inte frisk någon stanns.... du måste ha hjälp. går du ner och ner i viktm och inte känner att det är fel utan blir glad för det så är du absolut inte frisk.... men det är sant att de inte vill hjälpa dem som nästan är friska som sen ger upp igen. då få¨r man ett break för att tänka till om sitt liv... så tänk... lev inte i ett helvete för man kan bli fr och ha sååå jävla kul utan att va rädd för vågen!!!

2008-02-02 @ 20:37:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0