Fredag - lång dag

Det kommer bli en himla lång dag idag. Gick upp klockan 6 för att jag ska hinna med allt innan jag ska gå till jobb. Jobbar till 11 som vanligt, sen sticker jag iväg först till kliniken, sen direkt till Malmö för att möta Fanny. Sover där till imorgon, så vi hörs då igen. Min storebror ska komma på besök då, har inte träffat honom på över 1 månad. Känns konstigt.
Vet inte om jag ser fram emot kliniken idag eller inte. Det är ju såklart skönt att prata av sig lite, men som vanligt är jag rädd för att ha gått upp i vikt. Speciellt nu när jag ska smälla i mig naturgodis ikväll. Inte för att jag kommer skippa det, men ändå. Svårt att låta bli att tänka så.

Fyfan vad det blåste inatt! Vaknade vid 4 nånting av att hela huset skakade och att det ösregnade. Usch! La täcket över huvudet och somnade om, hihi. Skönt som attan! Hoppas ni överlevt stormen, hehe. Inga träd fallna eller bilolyckor.

Kanske hinner skriva ett kort inlägg innan jag åker till kliniken! Annars hörs vi imorgon mina sötnosar. Puss o kram på er!

Kommentarer
Postat av: Camilla

lycka till på kliniken vännen!
Och ha så roligt med Fanny ikväll och njut av naturgodiset.
Jag har oxå köpt det till ikväll.. jobbar natt så då kan man äta det då =)
Kramar

2008-02-01 @ 10:18:30
Postat av: dejjja

Hejhej brukar läsa lite i din blogg. Så bara att du skrev att du gick på ätstörnigsklink
i malmö är det den på ystadvägen om man får fråga? ha en trevlig helg! kram

2008-02-01 @ 17:02:25
Postat av: Thepreciousgirl

dejjja: ja går inte i malmö. jag går i trelleborg! kram =)

2008-02-02 @ 14:13:37
URL: http://thepreciousgirl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0