Dr phil och Sofies mode

Nu är det soffan nästa! Dr phil såklart, som idag handlar om våldet i USA bland unga människor. Dödsskjutningarna på skolor och våldet på gatorna. Intressant! Har också köpt nya nummret av Sofies mode, hoppas den är lika bra denna gången. Fick en del inspiration från förra, och kul läsning!
Jag lagade maten idag, det blev torsk med potatismos, spenat och creme bonjour. Allt i en långpanna och in i ugnen en kvart på 200 grader. Riktigt gott och nyttigt!

Kom på precis att jag ska till läkaren imorgon. Har inte blivit undersökt på sjukt länge. Men jag tror jag är "frisk" som vanligt i kroppen, de brukar ju säga det varje gång. "Inget fel här inte"...

Jo en sak till. Min lillebrors cykel blev stulen inatt IGEN! Jag fattar inte hur folk kan gå in på andras tomter och sno cyklar sådär?! Det är inte första gången heller. Irriterande! Och sjukt läskigt.

Nu börjar Dr phil! Puss o kram

Kommentarer
Postat av: Camilla

Gjorde du eget mot eller pulvermos?? lägger man det runt om fisken?
Jag har oxå nya nummret av sofies mode och det var riktigt bra.. ska fortsätta läsa när jag kommer hem =)
ha en bra kväll!

2008-02-04 @ 19:32:51
Postat av: Thepreciousgirl

Camilla: Pulvermos! Det är ju godare med riktig, men det orkade jag inte göra idag :P Ja runt om! Sen creme bonjour på fisken.
Ha en bra kväll du med!!

2008-02-04 @ 20:01:59
URL: http://thepreciousgirl.blogg.se
Postat av: Camilla

okej det låter gott! hur mycket mos ska man göra, alltså portioner? vilken smak brukar du ha på cream bonjouren??

2008-02-04 @ 20:19:56
Postat av: Thepreciousgirl

Camilla: Det står på paketet hur mkt en portion är :) gör du till fyra, gör fyra portioner mos ;D Brukar ha den med tomat nånting. Den är god!!

2008-02-04 @ 20:22:05
URL: http://thepreciousgirl.blogg.se
Postat av: Alice

låter jättegott!
ville bara säga att kl 21:00 så är det janice bootcamp (stavning?) tror jag. du skrev förut att du inte trodde du skulle komma ihåg att se det, men hoppas du ser det här innan kl nio ;P
hare bra!

2008-02-04 @ 20:43:41
Postat av: RASA

det finns minsann gott om cykeltjuvar märker jag. har varit med om samma sak även jag : |

2008-02-04 @ 21:33:12
URL: http://sara91.blogg.se
Postat av: stars in heaven

Hoppas det går bra hos läkaren imorgon!
Kramar

2008-02-04 @ 21:48:34
URL: http://tessiiie88.blogg.se/
Postat av: L

Mysigt! Och imorgon är det Gossip Girl :D TJOHO!

2008-02-04 @ 22:05:57
URL: http://rockandrose.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0