Amy Diamond = knubbig?

Tror de flesta varit inne i hennes blogg... jo jag pratar såklart om kissie. Först tyckte jag alla var för hårda mot henne... och okej, det är inte rätt att kalla någon annan för elaka saker, vilka åsikter de än har. Men nu har hon gått för långt. Att Amy Diamond skulle ha knubbiga ben... alltså, vad fan äre frågan om?!
"Att hon står där och vickar på rumpan och hoppar runt med sina knubbiga ben ser bara löjligt ut..."
"skulle vara lite pinsamt för Sverige om vi blir representerade av en 15 årig knubbig flicka..."

Varför bryr jag mig för? För jag tycker det är sjukt, tjejen är fan riktigt blåst. Tror bara hon skriker efter uppmärksamhet på sitt lilla sätt. För folk har reagerat. Kolla inlägget här.

Och så tänker man... eller jag gör iaf, vart fan är världen påväg? En 15 årig tjej, helt normal, jo hon kallas knubbig! Hoppas den där Kissie en vacker dag får lite vett innanför pannbenet. Tycker rent ut sagt synd om henne...

Kommentarer
Postat av: L

Amy Dimond är inte knubbig! Hon är helt normalviktigt, och väldigt söt dessutom!

2008-02-10 @ 17:30:44
URL: http://rockandrose.webblogg.se
Postat av: Alice

jag satt o såg på tv igår när hon sjöng och tänkte "gud vad fina ben har, långa och smala" och hon ser bara nyttig ut! inte tjock! utan lång och smal.

2008-02-10 @ 17:45:56
Postat av: linnea

hahah håller med! Kissies blogg är en av de värsta jag vet, tror hon har så höga besökssiffror just för att dem flesta hatar henne så mycket att dem inte kan låta bli att gå in på hennes blogg för att läsa hennes senaste blivna inlägg!

2008-02-10 @ 18:23:25
URL: http://ping.blogg.se
Postat av: Heidi

Håller med dig helt, hon är ju så blåst man kan bli.

What do you do about it? - Don't read her blog!!

2008-02-10 @ 18:24:48
URL: http://sipis.blogg.se
Postat av: Sandra

Hon är så långt ifrån knubbig som det går. Att ens påstå något sånt är helt jävla sjukt. Dessutom är hon 15 år och har nått långt och är med i melodifestivalen, tror det mest är avundsjuka från kissie's håll.

2008-02-10 @ 18:41:37
URL: http://sandranordin.blogg.se
Postat av: E

Nån som är med på bojkottning av hennes blogg?!

2008-02-10 @ 19:01:54
Postat av: sara (enimängden)

är jag den enda som försvarar "kissie"? jag tror inte hon menar knubbig som fet, utan att det bara var ett uttryck hon tog till. typ att man säger att små barn är gulliga och knubbiga, att hon menar att amy är för mycket "gulligull" för att tävla. jag gillar kissie skarpt. och hon måste få säga vad hon tycker utan att alla klankar ner på henne. hon är cool.

2008-02-10 @ 20:01:18
Postat av: Agree

Måste faktist hålla med Sara, tror att Alexandra bara menade "knubbig" som barnslig ungefär. keep up the good work Cornelia! du är grym :)

2008-02-10 @ 20:11:14
Postat av: RASA

jag avskyr all press kring vikt och utseende nu för tiden. dagens SJUKA ideal. det får mej att vilja mörda!

2008-02-10 @ 21:10:14
URL: http://sara91.blogg.se
Postat av: Linda

haha klockren, jag skrev också ett inlägg i min blogg om hennes inlägg om Amy. Man börjar ju undra vad hon har innanför huvudet, utan på vet vi ju vad hon har (fakehår) höhö.

2008-02-10 @ 22:04:04
URL: http://liiiindaa.blogg.se
Postat av: Jossan

Jag tycker att Amy Diamond är sjukt cool! Hon har en bra sångröst och hon är faktiskt BARA 15 år. Hon kommer att gå långt, jag tror att hon kommer att bli en ny Robyn. Jag tyckte att det var härligt att se hennes enerig på scen och hon hade snygga kläder. Dessutom har hon inte blivit lurad till att spela på sin sexualitet som andra unga tjejer oftast gör.
Go Amy!

2008-02-11 @ 09:52:28
URL: http://jossans.bloggagratis.se/
Postat av: melon

Va!?

Jag håller till 150% med L. Amy är inte knubbig. Hon är helt normal. Men snyggare...

2008-02-24 @ 17:13:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0