Ajajaj...

Usch. Idag när jag kom till jobb fick jag magkramp. Det var det värsta jag varit med om på riktigt länge. Gick in på toan och satte mig på golvet. Fyfan alltså! Trodde jag skulle spy av smärta. Det gör ont längst nere på magen... fattar inte vad det kan vara. Det kom så plötsligt också! Fick ont nu igen när jag åt lunchen. Det bara trycker på liksom!
Var beredd på att gå hem ett tag, men jag ville inte. Tänkte "bättre att jobba och försöka glömma än att gå hem och tänka, ooh vad ont jag har".
Tror inte det är nåt speciellt som är fel. Men jobbigt är det i alla fall...

Kommentarer
Postat av: Sofia

Stackare.. på alla hjärtans dag och allt. Hoppas det blir bättre!!

2008-02-14 @ 12:27:34
Postat av: johanna(imperfect från um)

skulle det inte kunna vara mensvärk?

hoppas det blir bättre iaf. försök ha en bra alla hjärtans dag ändå! kramar

2008-02-14 @ 13:25:02
Postat av: Zia

Är inne på Johannas spår... jag tror att det är mensen som är på G! :( Eller man kanske ska göra en sån här :) i stället, eftersom du gärna vill ha tillbaka din mens. Kan förstå att det skulle vara skönt om den kom tillbaka, för då vet du ju att din kropp fungerar som den ska igen. Håller tummarna, även om det gör ont och är "drygt" med mens... kramar Zia

2008-02-14 @ 13:32:30
Postat av: Malin

Sådär har jag ibland, speciellt om jag ätit mkt Läkerol. :P och det gör skitont!

2008-02-14 @ 13:48:50
URL: http://majoli.blogg.se
Postat av: Elin

tycker också att det låter som mensvärk.

2008-02-15 @ 21:12:40
URL: http://ellan91.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0