3 timmars samtal

Oj! Tiden bara rinner iväg. Har suttit och pratat med mamma och min lillebror i TRE timmar!! Känns helt sjukt. Klockan var ju precis halv 6. Har pratat om allt vi varit med om, om pappa, skilsmässan och massa massa annat. Tycker det är grymt viktigt att kunna prata om allt med sin familj! Min familj och släkt är faktiskt de viktigaste i mitt liv. Plus vissa vänner såklart. Vänner kommer och går (oftast, och vad jag har erfarenhet av) men familjen består.
Kan ni prata med er familj om allt? Det är en befrielse att kunna göra det... att alltid ha någon man kan gå till.

Så vad händer ikväll? Själv ska jag se Janice Dickensen Bootcamp på tv400 klockan 21:00. Riktigt roligt! Tror jag missade förra avsnittet, men det gör nog inget. Längtar till imorgon då det är Gossip Girl! Bästa serien som går nu ju. Såg nån serie på MTV innan idag, The Hills. Ganska dålig, men ändå kul att se ibland.
Sov faktiskt middag innan! I 2 timmar. Grymt härligt att bara mysa med hunden i soffan framför tv:n med solen i ansiktet. Underbart! Känns ju som man är utomlads när man är inomhus och har solen i ögonen. Det är verkligen vår på G nu! Var ute med hunden innan idag och blev sjukt varm i min dunjacka. Hihi!

Hoppas ni mår bra! PUSSSS!

Kommentarer
Postat av: josse

the hills är ju skitbra, du kan se alla avsnitten på http://www.mtv.com/overdrive/?id=1582177&vid=211999.

2008-02-25 @ 21:19:57
URL: http://sanningenomjosefine.blogg.se
Postat av: sarah

det låter underbart att du har ett så bra förhållande till din mamma och bröder. familjen är otroligt viktig för mig med, tillsammans med några få vänner som jag räknar som min familj.

2008-02-25 @ 21:54:18
URL: http://sarahlillemor.blogg.se
Postat av: camilla

familjen är det viktigaste som finns!
utan dem är jag inget.. med dem är jag stark, orkar kämpa till ett friskare liv och kunna gå upp i vikt.
de ställer alltid upp på med.. är så otroligt glad att jag har de.
kramar

2008-02-25 @ 22:02:59
Postat av: stars in heaven

Utan min familj skulle jag inte orka.
Skönt att du har en sån bra relation till din mamma och bror.

Kramar

2008-02-25 @ 23:27:36
URL: http://tessiiie88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0