Sleep tight

Jag har börjat sova oroligt igen. Det gjorde jag alltid när jag var ännu sjukare fysiskt, alltså i kroppen. Vaknar flera gånger varje natt och måste gå på toa minst en gång. Har börjat tänka på att dricka mer de senaste veckorna, men det verkar inte vilja stanna i min kropp. Jag saltar också på det mesta jag äter, så man tycker ju att vattnet borde stanna lite längre än det gör. Har läst i Mattillåtet om det... salt och vatten. Att man måste salta för att vattnet ska kunna stanna i kroppen och inte bara rinna rakt igenom, vilket faktiskt är farligt. Man kan få massa olika symptom för det. Har ni något tips på hur jag kan sova bättre och slippa gå på toa om nätterna?

Känner verkligen inte för att gå ut idag. Det öser ner. REGN! Typisk skånsk vinter. Det ska vara lite, lite snö på marken och solsken! Det är underbart...

Förresten såg jag första avsnittet av julkalendern igår. Stor besvikelse! Varför göra en JULkalender som inte är julig? Och inga barn är med heller. Barn + jul är ju något av det viktigaste. Nä fy för årets julkalender. Nått trist framtida-skit med dålig humor och noll julkänsla. Själv tänker jag se någon av mina favoriter istället. På youtube finns många! Såg bl.a på Pelle Svanslös igår! Haha, den är ju så söt : )

Tror jag ska kolla på film idag, det var sjuuukt längesen! Kanske The beach? Längta lite efter Thailand. Det är bara 86 dagar kvar nu! Två månader och 23 dagar. Känns fortfarande så grymt overkligt. Tänk när vi stiger av flyget liksom. Värmen som slår mot en. Det första jag ska göra när vi lämnat våra saker på hotellet är att springa ner till stranden och slänga mig i sanden. Drömmer...

Puss ♥


Mitt rum. Har satt upp stjärnorna på fönstret och lagt fällen på sängen. Båda från IKEA. Resten av pyntet kommer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0