Torsdag

God förmiddag! Verkar vara kallt idag. Det är fortfarande frost ute sen natten. Idag händer det inte speciellt mycket. Min storebror kommer hit idag och ska sova här, trevligt. Ses inte speciellt ofta nuförtiden, men det blir ju så när man flyttar hemifrån.
Mår ganska bra idag. Känns skönt att kunna skriva det och verkligen mena det! Jag tycker det är lika sjukt varje gång jag går från botten till att må helt okej. Det är skrämmande hur olika jag mår hela tiden! Och allt beror på sitt tankesätt. Tänker man att "gud vad ful och äcklig jag är idag" så mår man ju urdåligt. Men tänker man positiva tankar mår man genast bättre. Tänk att något så enkelt kan vara så svårt!!

Åt en jättegod frukost idag. Smakade nästan som en efterrätt! Gjorde havregrynsgröt med kardemumma, serverade med en klick kesella, jordgubbar, banan, kanel och lite havremjölk. Mums! Sen en macka till förståss.
Hörs sen. Puss!



+ Bild

Kommentarer
Postat av: carolina

jag blir så trött när humöret svänger sådär, man hinner inte med! här är det jättemycket snö, så mys :) din frukost lät jättegod :)

2008-12-11 @ 11:55:19
URL: http://acarolinas.blogg.se/
Postat av: sara

det ser massa gott ut :P

2008-12-11 @ 13:18:48
URL: http://saarrraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0