Önskeoutfit



Cool outfit för den som vågar. Passar kanske bäst till nyårsafton? Skorna är ganska överdrivna, men jag gillar överdrivna skor, men då ska de övriga kläderna vara ganska neutrala. Kjolen är väl bara fööör läcker med nitarna och dragkedjorna! Påväg till festen blir ju denna outfit ganska kall, men en stor tjock tröja + jacka gör nog susen. Vill man vara fin får man lida pin ;) Förresten, såklart hade jag haft linnet nedstoppat i kjolen. Och kanske ett skärp hade varit snyggt? Gaah ge mig!

Skor, linne och kjol från Topshop.
Läppglans från Face.
Armband från Nelly.

Kommentarer
Postat av: hawanna

Åh det där är min önskeoutfit också! Tihi, riktigt snyggt!



GOD JUL på dig!

kram

2008-12-23 @ 19:44:05
URL: http://hawannaa.blogg.se/
Postat av: amanda

grymt bra stil har du tjejen :)



nu får du ha en riktigt god jul o unna dig det du vill :) det ska iaf jag försöka göra vet inte om jag kommer lyckas men jag ska iaf försöka! vi ska klara det, eller hur?! :)



massa god jul kramar från mig till dig!

2008-12-23 @ 22:51:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0