Min dag

Ni blåser väl inte bort i stormen?! Gud vad det blåser alltså. Kanske bara här nere i södra Skåne? Det blir så himla kallt i vårt hus när det blåser. Brrr!
Var ju på 60-års fest idag. Väldigt trevligt med god mat, vänner och släkt. Fick dock lite ont i huvudet mot slutet. Fyra hundar och barn som springer runt gör en ganska slut i huvudet. Sen att jag bara sov max 6 timmar inatt gör ju ingenting bättre. Ska lägga mig tidigt idag. Imorgon blir det nämligen mer julklappsshopping. Måste bli klar med det allra sista också! Lite panik eftersom jag inte vet VAD jag ska köpa... att jag alltid ska vara ute i sista sekunden med allt. Dumma!

Kan ju berätta om maten vi åt idag. Det var en kyckling och pastasallad med bönor, avokado och en sjukt god yoghurtsås med lime i. Tomatskivor med mozzarella och pesto på, parmaskinka, oliver, frukt och nybakat bröd med en massa olika ostar till. Yummy! Älskar när det är lite italienskt. Gottigott. Sen drack vi glögg, kaffe och te. Ja alltihopa drack jag, haha. Tog först kaffe men te är ju så mycket godare. Glöggen var helt okej också, föredrar dock starkglögg. Tycker den blir lite mesig annars!

Nu har jag så ont i huvudet att det är omänskligt. Trötthuvudvärk!
Hoppas ni haft en bra dag! Pussar

Kommentarer
Postat av: sarah

Åh tack finaste! Så vacker som du är är en omöjlighet att bli, men jag lär väl knappast bli fulare av att bli normalviktig antar jag. Men det är klart tanken skrämmer slag på mig:S



Maten på festen lät ju supergod! Precis sådan mat jag gillar<3

2008-12-20 @ 22:40:49
URL: http://underbarasarah.blogg.se/
Postat av: mergime

va inte du på nova lund idag ?:s

tyckte ajg såg en exakt lika dan tjej som dig, fast hon hade inte plattat hår, hah lr kanske jag såg fel ? :)

2008-12-20 @ 23:11:53
URL: http://mergimebytyqi.webblogg.se/
Postat av: Emma

Mums, låter supergott!

2008-12-20 @ 23:37:31
URL: http://www.emmanathalie.devote.se
Postat av: Therese =)

låter som du haft det toppen =). så glad för din skull. Själv har jag lite problem med att överäta... jobbar dock på det. har börjat om från början med att TUGGA maten ordentligt =). Du är en stor inspiration.

2008-12-21 @ 13:39:12
URL: http://thereseinletters.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0