Känslosamt

Blev alldeles för känslosam nu på kvällen, därför raderade jag det långa inlägget jag skrev innan. Kändes lite väl... är så sårbar nu och det känns lite för personligt på nått sätt. Anyway, åt precis kvällsmål och tog lite mer än jag brukar. Kändes bra! Förresten har min mage inte varit så tjurig idag. Jättepositivt eftersom det faktiskt begränsar mitt ätande ganska mycket.

Resten av denna månaden kommer innebära mycket utmaningar, vilket jag behöver. På onsdag måste jag äta mellis ute, kanske köpa någon smoothie eller macka på Pressbyrån eller liknande. På fredag ska jag förmodligen äta middag ute, på lördag är jag bortbjuden, nästa onsdag är det julafton och sen veckan efter är det nyår och då blir det troligen fest. Det kommer bara vara ångest innan, men jag har oftast inga problem med att äta tillsammans med andra. Det är mycket lättare!

Jag ska planera lite i förväg hur jag ska äta imorgon. Ofta när jag bara tar något blir det halvdant.

Tack för att ni peppar mig! Ni är guld värda. Ska snart lägga mig faktiskt, är helt slut i huvudet. Puss puss

Kommentarer
Postat av: Karin

När jag läser dina erfarenheter av att komma ur en ätstörning så är det precis som att jag läser om mig själv. Jag sökte hjälp för ett år sen och har fått tillbaka livsgnistan. Fattar inte hur man stod ut att leva så. Det känns skönt att jag inte är den enda. Kram!

2008-12-15 @ 21:13:12
Postat av: FANNY

förlåt om de blir för känslosamt när ja river upp mitt bråte. hoppas vi kan vända de snart o leva lyckligt! de är kämpigt sista tiden i skolan you know. och du är den som förstår <3 ja hoppas du kan prata med mig också <3

2008-12-15 @ 22:31:53
URL: http://beautifulflower.blogg.se/
Postat av: jenny

Om du vill undvika laktos så har Pressbyrån en kanelbulle som inte har mjölk i sig och det är faktiskt okej att äta kanelbulle ibland :) Annars är mitt favvomellanmål macka med keso och advokado (om jag vågar så mkt fett), mums!

Lycka till mitt ätandet :)



Kram

2008-12-16 @ 10:48:32
URL: http://jennyoregon.blogg.se/
Postat av: Emilie

Tips, köp innocents smoothies, finns på typ alla pressbyrån. Supergoda verkligen :)

2008-12-16 @ 11:32:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0