Godmorgon, 30 december

Fy vad jag är trött. Min arm gör så in i helvete ont också, där jag fick sprutan igår. Har legat på den armen hela natten och nu såg jag att det blött lite också. Kan knappt röra armen, haha.

Orkar verkligen inte Idun idag, men vad gör man? Bara att gilla läget liksom. Pallar egentligen inte gå och shoppa efteråt heller, men jag måste verkligen ha en jacka... störigt. Kanske finns någon på h&m eller gina?

Jag åt en såå god frukost idag. Havregrynsgröt med kardemumma, stora blåbär, soyamjölk och solrosfrön. En macka med keso, banan och kanel + 1 sharonfrukt. Mmmmm! Stora frukostar är goda, fast kanske inte såhär tidigt på morgonen...

Ni får ha en bra dag! Puss


Kommentarer
Postat av: Anna

Godmorgon! :) Angående jacka! Jag vet inte vad för jacka du är ute efter, men jag köpte en riktig vinterjacka (skidjacka?) på stadium. Alla jackor var nedsatta med 25% och man kan hitta riktiga kap på barnavdelningen. Är det en tunnare jacka du är ute efter så hittar du nog det på H&M. Lycka till, både med jacka och idun! :) Kram!

2008-12-30 @ 07:46:31
URL: http://annamarian.blogspot.com
Postat av: Sanna

Som Anna skriver har de bra med rea på Stadium och där fanns det massa fint! Men är du mer ute efter en "vanlig" jacka så har ju HM jättemånga fina kappor osv till en billig peng.



Jag tycker frukosten är det bästa målet, kommer inte igång förrän jag fått äta!

2008-12-30 @ 09:45:47
URL: http://kryckan.webblogg.se/
Postat av: Sara

Godmorgon :) .

Usch då ,

Du har rätt i det du säger , gilla läget helt enkelt. Jag ska hålla tummarna för dig (:



btw när jag såg bilden trodde jag först det var oliver du hade i gröten , sen förstod jag att det var bär :P .



Lycka till med shoppningen,

2008-12-30 @ 10:09:28
URL: http://saarrraa.blogg.se/
Postat av: sara

Hur smakar de STORA blåbären?

Har sett såna frysta... hmm..

Jag brukar alltid äta frukost mellan 06.15-06.45. jag e som en morgonklocka, skit jobbigt. Fast vi äter lunch redan 11 här så. Kraaaaaaaaaaaaam

2008-12-30 @ 10:47:33
Postat av: miss h

God Morgon på dej;)



Hoppas allt gick bra imorse på Idun!

Synd att du bor nere i Skåne, för annars skulle jag verkligen rekommendera dej att börja gå hos Gisela!



Jag har ju gått 2 ggr hos henne nu (senaste gången igår faktiskt) och hon e ju så bra! Och du "tror" ju också på vad hon säger och tyckte hennes böcker va bra o kloka!

Hon tar bara emot i Uppsala o Sthlm tyvärr, men jag hoppas att du känner att du får den hjälp du behöver och att du k'mpar på och utmanar dej själv och tillslut blir frisk!



Ha en bra dag:)

Kram

2008-12-30 @ 11:28:20
URL: http://www.misshart.blogspot.com
Postat av: so

dina frukostbilder ser alltid så frestande och goda ut! blir sugen på att äta frukost igen här...

2008-12-30 @ 11:50:30
URL: http://beroende.wordpress.com
Postat av: sanna

Åh du är en sådan inspration. Och igår låg jag och läste The secret (hemligheten) före jag skulle sova. (Jag vet att jag har skrivit detta förut) Och den är verkligen helt fantastisk (filmen också). Om du vill eller har tid så tycker jag verkligen att du borde läsa/se filmen. Detta skriver jag för att jag har börjat må mycket bättre av den, och jag hoppas av hela mitt hjärta att om du läser den, att den kan hjälpa dig med :)



Ha en bra dag, kram.

2008-12-30 @ 12:08:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0