Bloggtips

Tänkte dela med mig av några bloggar jag följer. Detta är bara några stycken av alla.

Mollys hälsoblogg - En blogg om mat och hälsa. Hon uppdaterar många gånger om dagen vilket jag gillar. Goda och spännande recept som ger massor av inspiration!

Lauren Conrad - Allt om kändisen LC. Älskar henne och hennes stil. Hon är gorgeous!

Roxanna - Söt & snäll tjej som verkar skriva om lite allt möjligt.

Lolita - Här hittar man alltid vackra och inspirerande bilder på lite allt möjligt.

Annes mat - Fina bilder och bra recept på mat.

Natacha Peyre - Glamourmodellen som vi sett på Paradise Hotel för ett antal år sedan. Det var lätt att dömma henne och tro att hon var totalt blåst, men efter att ha läst hennes blogg ett bra tag har jag märkt att hon är en otroligt klok och jordnära tjej.

Min lilla gröna - Jättebra matblogg med fina bilder. Även en del hälsa och vegetarisk mat!

Simply breakfast - Enkla och fina bilder på frukostar. Uppdaterar tyvärr inte så ofta.

Kommentarer
Postat av: Ev

Roxanna. Hon var normalviktig tidigare och hon har gått ner massor i vikt och förnekar de. Jag är förvånad minst sagt, och lite rädd för hennes välmående. Men väldigt rar, och lättläst blogg har hon iallafall

2008-12-27 @ 14:56:41
Postat av: Roxanna

Åå tack sötis! :) Vad kul att du länkat min blogg, blir superglad! <3



Och som svar på kommentaren du fick: Jag nekar inte alls till att jag gått ner i vikt! Jag har gått ner ett par kilo sen jag var ca 16 år men inte genom banting! Jag började äta mer hälsosamt (åt typ bara skräp innan) och träna när jag började ettan på gymnasiet och med tiden tappade jag ett par kilon och fick mer tajt kropp. Sen har några frågat mig om jag gått ner i vikt senaste året och det har jag INTE! Har till och med gått upp 2-3 kg nu senaste månaderna.



Ville bara förklara. Lite roligt ändå att folk bryr sig om mig sådär.. jaja ;P Kram på dig gumman!

2008-12-27 @ 17:54:27
URL: http://roxiee.blogg.se/
Postat av: J

Tack för länken till "Simply breakfast". Love it!

2008-12-27 @ 18:57:56
Postat av: Molly

Hej söt!

vad kul att du gillar min blogg :) kul att du känner att du blir inspirerad :)



jag gillar din blogg också ska du veta och jag är inne flera gånger per dag. Du är så duktig i din kamp mot anorexin :)



Hoppas att du har haft en bra dag och helg :)

kramar <3

2008-12-27 @ 19:09:35
URL: http://www.mollyshalsoblogg.blogspot.com
Postat av: Carita

åh, kul med bloggtips ;* puss!

2008-12-27 @ 21:42:48
URL: http://minicookie.blogg.se/
Postat av: mikk

Vad kul med lite bloggtips :) Kul att du gillar min blogg också!

2008-12-28 @ 15:44:31
URL: http://mymica.blogg.se/iheartgreen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0