Om jag vore rik

Ja då hade jag nog dött av någon shoppingsjukdom, om det nu är möjligt. Hur som helst kan man ju alltid använda det dyra och exklusiva som inspiration!
Röda läppar funkar till allt, speciellt hösten tycker jag. Tänk en stickad, stor och härlig tröja, utsläppt frissigt hår, leggings och knallröda läppar. Love love love. Clinique har bra läppstift som inte är alltför dyra. Visst, det kostar lite extra... men läppstift håller ju i evigheter.
Långa fransar är också ett måste, i alla fall för mina trötta ögon. Parfym från Stella McCartney tackar väl ingen nej till. En väska to die for från Chloé... dock alldeles för dyr! Ca 10.000 kronor. No way!
Ett par stövletter från Cavalli är min absoluta favorit. Wow! Ca 5000 kronor får man skrapa fram för att äga dom. Tur att det finns snarlika och BILLIGARE på Wedins och Dinsko. Men om jag kunnat... ja då hade jag inte tvekat många sekunder på att köpa dom.


Kommentarer
Postat av: Louise

ohh...dom där stövlarna var verkligen to die for.

2008-08-22 @ 19:07:51
URL: http://cauterize.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0