Måndag 11 augusti

Godmorgon. Hur mår ni? Jag mår helt okej. Allt kommer nog lösa sig, och det känns bra att lägga ner all kraft på att bli helt frisk. Att slippa de djupa svackorna jag hamnar i gång på gång. Jag måste bara försöka stå på mig och strunta i vad folk tycker om det jag bestämmer mig för att göra. Det känns som jag inte har många chanser kvar att bli frisk. Om några år kommer jag ju flytta hemfrån och starta ett eget liv. Det är verkligen NU som gäller. Jag bor hemma och kan fokusera på mig själv ett tag till.
Jag sa det till mamma igår att hon borde ha varit mer orolig i våras, när jag jobbade men samtidigt mådde så jävla dåligt, än nu när jag slutar jobba och tänker på mitt eget bästa. Det är konstigt att folk tror allt är bra så fort man inte är hemma. Tyvärr har det varit tvärtom för mig. Det är klart jag vill att det ska funka att jobba... men jag måste börja med min sjukdom. Med den i bakhuvudet kommer jag ingenstans i livet.

Kollade precis hur lång min bok är, och den är exakt 100 A4-sidor och 50 000 ord. Ganska mycket va? Jag är sååå nöjd med den! Jag har nog sagt det förut, hehe. Men det ska bli så kul att få ut den!

Vet ni vad som också ska bli kul? Att bli frisk! Jag känner mig peppad, motiverad. Jag hoppas bara jag orkar fram till målet...!

Kommentarer
Postat av: kikki

du har verkligen tagit ett jättebra och rätt beslut tkr jag! :)Kämpa på nu! =) Kramar

2008-08-11 @ 09:57:47
URL: http://kikkiiii.blogg.se/
Postat av: K

Bra gjort!

Du skall tänka på vad som blir bäst för dig. För då blir det bäst för dina nära och kära också! Kram!

2008-08-11 @ 10:01:38
URL: http://vagenframat.blogg.se/
Postat av: Miss H

Ska du sluta jobba helt då? Vet du när du börjar på dagvården? Du kommer väl blogga därifrån iaf va? Annars kommer vi bli besvikna hehe!

Det kommer gå jättebra för dej, det är vi nog många som är övertygade om! Du vill ju verkligen bli frisk och det är den viktigaste grejen för att du skall lyckas. Men kom även ihåg att allt inte alltid går spikrakt framåt. Det kommer säkert svackor på vägen! Men var bara fokuserad på ditt mål, så går det lättare! För mej tog det ungefär lika ¨lång tid att bli frisk som det tog att bli sjuk, så räkna nog med det! You´ll make it!

2008-08-11 @ 10:27:44
URL: http://www.misshart.blogspot.com
Postat av: Jossi

När börjar du på dagvården? Så du jobbar inget då? Hoppas allt går jätte bra för dej och det tror jag verkligen det gör med din inställning!

Du VILL bli frisk och då kan inget hindra dej, kämpa på nu så fixar du det här och kommer ur skiten helt! Själv sitter jag mitt i den just nu =/

2008-08-11 @ 15:56:01
URL: http://entjej.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0