Fredag 8 augusti

Självklart blev det inget oväder. De avfärdade klass två varningen också... så typiskt att de ska stirra upp något, och sen blir det inget. Tyvärr går man ju också på det varenda gång...

Idag ska jag till Malmö med mammi och handla billig mat på Möllan. Perfekt väder för det. Mulet och lite regnigt. Ska försöka komma ihåg att ha med paraflax... jag är mästare på att strunta i det när jag väl behöver det. Och så står jag där... i mina klackskor och skinnjacka och är blöt.

Tack för alla förslag på boktiteln. Där var några jag gillade...! Ska skriva ner dom och tänka vidare på det.

Jag har inte så mycket att säga just nu, men vi hörs i eftermiddag! Tänkte lägga upp lite roliga recept och kanske dagens outfit. Ni får ha det så bra! Och förresten, jag har fått en del nya läsare! Kul! Välkommna hit, hihi.

Puss!

Kommentarer
Postat av: Tova

Jag vill också till Möllan. Jag vet inte om den finns kvar butiken men när jag bodde i Malmö så fanns det en grekisk butik. Som hade jätte god fetaost. Möllan är nog en av de saker jag saknar mest från Malmö. Jag har flyttat till Arvika så det är en stor skillnad. Ha en trevlig dag.

2008-08-08 @ 09:23:42
Postat av: Camilla

Ja gärna mer recept och dagens outfit, jag älskar det =)

Din blogg är absolut den bästa som finns att läsa.

Ha en bra dag!

Kram

2008-08-08 @ 10:00:50
Postat av: Josse

Här åskade och blixtrade det som bara den, jättemysigt! så länge man är inomhus i alla fall hehe.

2008-08-08 @ 11:09:47
Postat av: carolina

vilken tur ni hade! på min gata är det rena rama kaoset, brandbilar, tv4 och översvämmning :S

2008-08-08 @ 11:12:00
URL: http://acarolinas.blogg.se/
Postat av: malin

Jag tycker om det är din egna bok så ska det komma från ditt eget hjärta =) annars kanske du ångrar dig sen att du tog ett annat namn från en anan person :-P . Ja möllan är väldigt bra om man ska ha frukt och bär m,m . Hoppas du får en skön dag i malmö =)

2008-08-08 @ 13:35:46
URL: http://whatsgoingonhere.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0