Fredag 15 augusti

Nu sticker jag till Malmö. Kommer i eftermiddag någon gång igen. Min dator är heeelt fuckad nu. Det kom en massa bruna fula streck och sen dog den. Nu är ALLT på min dator borta. Den säger att den inte hittar min användarprofil och att det är fel på Windows. Har ont i huvudet. Jävla skiiiit! Tur att jag skickade min bok till min mejl... tänk om den försvunnit? Då hade jag seriöst tagit självmord. Nä men nästan.

Så jag är på jävligt dåligt humör, hoppas det ändras under dagen.

Puss och hejdå

Kommentarer
Postat av: piimmie

kanske borde skaffa en extern hårddisk? där du lägger över alla dina saker o sparar m jämna mellanrum. jag har en sådan o d e tack vare den som mitt projektarbete inte försvann! våran dator la nästan av, o hade jag inte sparat allt på hårddisken, så hade ja inte haft nåt proj.arbete o lämna in veckan före inlämningen!

bara ett tips;-)





2008-08-15 @ 11:31:59
URL: http://piimmie.blogg.se/
Postat av: Molly

det där lät inte kul:( vet hur det är :( jag har förklorat precis allt på min dator :( hoppas att det löser sig för dig:)



ha nu en fortsatt bra dag:) kramar

2008-08-15 @ 12:27:38
URL: http://www.mollyshalsoblogg.blogspot.com
Postat av: z

Vad jobbigt! Men ge inte upp, ta ut hårddisken och ge den till någon datanörd så brukar det oftast finnas kvar där i, fast datorn har kraschat.

2008-08-15 @ 15:15:58
URL: http://zumiii.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0