Onsdag 16 April

Hej på er! Har sovit gott inatt. Kanske för att mamma masserade mina fötter igår innan jag gick och la mig? Vem vet! Det är ju så jävla skönt..!
Idag ska vi på den där föreläsningen om anorexi. Kommer nog bli intressant. Börjar klockan 19:00, och jag antar att vi kommer promenera dit, mysigt! Kostar 20 kronor att komma in och då bjuder de på fika också. Man måste anmäla sig i förväg så det går inte bara att komma dit, det finns bara ett antal platser lediga.

Jag hoppas mitt löshår kommer idag, men jag tror inte det. Beställde det sen eftermiddag igår. Kommer bli spännande... hoppas det passar min nuvarande hårfärg. Håret för mig är grymt viktigt faktiskt... har jag snyggt hår mår jag bättre och ser fräschare ut. Det hänger på håret, som man brukar säga. Haha!

Jag var slarvig igår också och åt inget mellanmål... jag har sabbat mina hungerkänslor totalt. Jag kan gå mätt i flera timmar innan jag känner mig en aning hungrig. Det går t.ex 6 timmar mellan frukost och lunch... hur bra är det? Men jag är verkligen inte hungrig där emellan! Åh vad störigt det är. Förut blev jag hungrig till de 5 målen jag åt om dagen. Men det var innan jul jag åt så! Jag ångrar mig så att jag sabbade det. Det går ju att gå tillbaka till, men det är så svårt.
Har märkt att jag har otroligt ont i mina knän nuförtiden. Vet inte om jag tränar för mycket eller om det är något annat. Dumma mig och dumma kropp.
Dagens frukostbilder
Brytbröd med mosad avokado och frukt (ett äpple också som inte kom med).
image1712


Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: HannaMaria

Jobbigt, att du inte känner när du e hungrig, men jag vet det blir ju tyvär så..försök ändå att äta ett mellanmål iallfall ngt litet! :) Jag vet att du klarar det! Keep figthing! Kram till dig.

2008-04-16 @ 08:38:31
URL: http://HannaMariia.blogg.se
Postat av: Umma

Åh du måste berätta om hur föreläsningen var efteråt. Löshåret med förstås :-)

2008-04-16 @ 08:52:51
URL: http://umma.blogg.se
Postat av: Bea

Vad är det för olika övningar du gör hemma? Är nyfiken på om det kanske är något för mig =)

2008-04-16 @ 09:10:25
Postat av: Camilla

Det är inte alls bra med 6 timmar mellan målen.
Tänk på hur mycket blodsockret sjunker under de timmarna. det blir att dala upp och ner.
Har också ont i mina knän.. kanske går för mycket eller så är det för att man strävar mot normalvikt, kan det vara så?
Berätta om föreläsningen sen.
Kram

2008-04-16 @ 09:57:08
Postat av: joj

Det enda som man kan göra, är att börja äta regelbundet och tillräckligt mycket igen. Inte ens då börjar hungerskänslorna fungera direkt, utan det tar tid.. Det är ju helvetiskt jobbigt, jag vet, men vad har man egentligen för val...

2008-04-16 @ 10:36:53
URL: http://yamkela.blogg.se
Postat av: Thepreciousgirl

Bea: Det är olika!
**
**
Camilla: Nä det är inte alls bra.. =/
Jo så kan det vara. Jag vet inte riktigt. Ont gör det iaf =/
Kram!

2008-04-16 @ 10:50:50
URL: http://thepreciousgirl.blogg.se
Postat av: Tess

Vilket utav bröden som du har bakat tycker du är godast? Det ser så hiiimla gott ut! Om jag bara ska baka ett, vilket skulle du välja? :) Ha en härlig dag!

2008-04-16 @ 10:52:33
Postat av: Thepreciousgirl

Tess: Gud jag kan knappt välja :P Båda är goda på sina sätt. Men testa dessa brytbröden.. de tar inte lika lång tid att baka :) Inte så mkt förberedelser. ;)
Tack detsamma!

2008-04-16 @ 10:57:31
URL: http://thepreciousgirl.blogg.se
Postat av: Ellinor

Får du träna för din behandlare när du är underviktig?

2008-04-16 @ 18:14:21
URL: http://www.ellinorss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0