Middagsbild

Älskar dessa bovetefrallor mer och mer för var gång jag äter dom. Så fruktansvärt goda! Speciellt med ett lite saltare pålägg. Jag gjorde en variant med kesella, örtsalt och gurka. Mycket gott! Avokado med citronpeppar är också supergott till dessa frallor.
Det blev en enkel middag med lite av varje som fanns hemma. Kräftstjärtar, bovetefralla, citron, majs och annat.
Jag är fruktansvärt trött på min mage. Jag åt en lunch idag som är "snäll" mot magen. Fisk och potatismos med lite grönsaker och avokado. Ändå ska den envisas med att svullna upp som en ballong, och göra så ont att jag knappt kan stå upp. Detta ska jag ta upp på torsdag då jag börjar på det nya stället... jag har blivit undersökt förut, men de sa att inget var fel. Men allt kan inte stå rätt till när magen gör ont av varenda liten matbit.

image1732

Kommentarer
Postat av: bea

dina magsmärtor kan inte bero på laktos- eller glutenallergi? :/

2008-04-18 @ 18:17:53
URL: http://beasmode.blogg.se
Postat av: nicole

där där brödet ser sjuk gott ut ^^ vart hittar man receptet ? :P kraaaaam

2008-04-18 @ 23:16:27
Postat av: Thepreciousgirl

Nicole: Nlife.se ! Kram :)

2008-04-19 @ 10:22:55
URL: http://thepreciousgirl.blogg.se
Postat av: marie

ååå ser mycket gott ut, har du receptet??

2008-04-19 @ 21:26:27
URL: http://www.livingintheoldtown.blogg.se
Postat av: Helena

kroppen blir dessvärre galet uppsvälld även hur lite man äter, när man försöker bli frisk.
ta hand om dig cooling ;)
kram

2008-04-20 @ 19:17:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0