Måndag 28 april

Vaknade på ett mindre trevligt sätt imorse. En stor svart äcklig spindel satt i mitt tak och jag flög upp ur sängen. Tack och lov satt den i taket och inte närmre mig... i sängen? Omg vad äckligt. Jag ryser!
Nu på morgonen hämtas hundarna, så nu blir det lungt och skönt igen. Haha!

Vill INTE jobbaaaaa! Från 8-16 idag. Så grymt tråkigt. Skönt att vara ledig på torsdag i alla fall. Då är det 1 maj! Sommaren är nära. Helt sjukt varmt det var ute igår! Säkert 17-18 grader. Frös inte alls och vindarna var faktiskt varma, och mitt rum blir som en bastu på sommarhalvåret. Snart är det väl dags att byta ut duntäcket... neeeej. Det är ju så gosigt med duntäcke!!

Har precis ätit frukost, och jag har ont i magen nu. En skål yoghurt med hemmagjord müsli, skivad banan och ett knäckebröd med philadelphia och gurka. Dumma mage! Undra om det var yoghurten som fick min mage att göra ont? Jag brukar ju alltid dricka havremjölk... hm jag vet inte. Jag överlever nog, för det var så gott. Hihi!
Igår kväll åt jag mango och jordgubbar. Så himla gott och somrigt! Längtar tills det säljs färska bär i affärerna. Mums!
Måste gå nu, men vi hörs kanske vid lunchtid!
Puss och kram

(Hade besöksrekord på bloggen igår. 910 unika besökare och 2490 sidvisningar! Woho!)


Kommentarer
Postat av: cissi

Keep up the good job!

2008-04-28 @ 07:22:40
URL: http://seductive.blogg.se
Postat av: freja

Grattis! Hade också besöksrekord igår fast jag hade 23 besökare och 56 sidvisningar! Man ser skillnaden på oss, men jag e glad för det ialla fall! ha en bra dag!

2008-04-28 @ 07:24:18
URL: http://frejaswardh.blogg.se
Postat av: Sofia

Hejsan, jag tänkte bara ge ett litet tips.
Jo, varje morgon när jag vaknar och ska till jobbet så tänker jag "åh,nej jag orkar inte..skönt det hade varit att bara vara hemma idag och vila i soffan och bara mysa"
Men då säger alltid min syrra "men om du vaknar och tänker så hela tiden så är det klart att det känns jobbigt,men eftersom du ska till jobbet i vilket fall som helst kan du ju lika gärna försöka tänka positivt, och hur kul du kommer ha på jobbet,eller vad skönt det kommer vara att komma HEM efter jobbet och känna att man gjort något bra"
Det är ett bra tips tycker jag, man ska inte gräma sig innan för då blir det bara jobbigare.
Du är duktig!

2008-04-28 @ 07:29:24
Postat av: Lisa

En vacker dag är du större än Kenza och Blondinbella om du fortsäter såhär :D

2008-04-28 @ 08:56:50
Postat av: jenny

ha en bra dag på jobbet! =) du klarar dt!vad jobbar du med btw? Jag ska jobba imorrn och det känns skitdrygt men försöker vara glad ;D

2008-04-28 @ 09:55:00
Postat av: Stine

tack

2008-04-28 @ 10:40:35
URL: http://lillastine.blogg.se
Postat av: ANNIE THE KING

mums vad gott! själv tröck jag i mej gröt imorse ;D

2008-04-28 @ 10:52:29
URL: http://ANNIEMELLSTROM.BLOGG.SE
Postat av: Anonym

tack, detsamma ! ha en underbar månadg ! nu ska jag på systemet å på stan å njuta i solen =)

2008-04-28 @ 11:14:40
Postat av: Ida

Jag har också ont i magen hela tiden, skitjobbigt. Jag har provat att sluta äta laktos, bröd och en massa saker. Men det hjälper inte!

2008-04-28 @ 14:19:41
URL: http://marblehouse.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0