Lugn eftermiddag o kväll

Jaha, jag är ensammen hemma idag. Blir till att laga egen middag, men det är bara mysigt. Har ju tv:n för mig själv då, haha! Tänkte äta blodpudding till middag... det är ju så gott! Tror jag behöver mycket järn, jag är jämt trött och hängig. Till och med på jobb idag sa de att jag såg trött ut. Not good!
Åh jag höll på att flabba ihjäl mig idag på jobbet. En av mina arbetskamrater (ni vet han som gav mig blommorna på alla hjärtans dag..) är liiiivrädd för spindlar. Och där satt en (jävligt stor iofs) i taket jättelångt ifrån honom. Och han får typ panik! Bara drar fram damsugaren där mitt i allt och det blir ett jävla liv hahahah. Åh gud ni skulle sett... ja det låter ju inte alls roligt när man skriver ner det... men jajaaaa! =P

Förresten, på tal om något helt annat. Tror ni det är en bra månad att åka till Thailand i Mars?! Till sydvästra Thailand. Vi är inne på att åka i början av mars och vara där i 2 veckor. Det regnar väl inte hela tiden då? Någon som varit där i Mars? Okej väder, eller helt värdelöst? Man hör och läser olika överallt tycker jag... många verkar tycka det är toppen i Mars också.

Kram!

Kommentarer
Postat av: Jenza

Varsågod! Skrev bara som det var ^^

2008-04-15 @ 14:48:16
URL: http://jenzza.blogg.se
Postat av: Martina

Vi har åkt till thailand i december och slutet på februari. Tycker det är lika varmt ändå! Regnperioden börjar ju inte förrän nån månad efter mars.. Så det ska va lugnt :) Klart att det kan regna nån dag i mars också, men när det väl regnar i thailand under torrperioden (heter det så? :P) så är det ordentligt, och varar nån timme. Iaf har det varit så de gångerna jag varit där. Inget du ska oroa dig för :)

2008-04-15 @ 15:08:28
Postat av: E

Japp, oftast bra väder.. men ibland blir det nästan olidligt varmt. Att köra en shoppingdag i Bangkok är väl inget att rekomendera, men att ligga nere vid playan under ett parasoll är hur underbart som helt!

2008-04-15 @ 15:30:18
Postat av: E-S

Vi var faktiskt där just i mars, från 2:a till 8:de tror jag det var, och vi hade kanonväder hela tiden! Det var en massa gnäll från min familj för att det var så varmt, men jag stortrivdes :D Vi hade väl 39 grader som varmast tror jag? Självklart säger det ju inte att det kommer vara perfekt i mars varje år, men så var det mars 2006 iallafall :) Skulle tippa att det är en bra månad!

2008-04-15 @ 15:33:41
URL: http://thecrazybeautiful.blogg.se
Postat av: Sandra

Fick fram din blogg för ett tag sen o megaläste verkligen igenom hela jättesnabbt, den är verkligen hur bra som helst! Och jag vet hur du känner dig och förstår dina tankar helt..så fortsätt jobba på hur svårt det än är för du kommer vara så lycklig när du har tagit dig ur ut allt det jobbiga!

och det här med thailand, fyfan vad skönt:)
jag var där förrförra året i februari och i januari i år och då är det kanonfint väder iaf, så jag tror att mars fugerar alldeles utmärkt det oxå!

blev ganska så lång kommentar haha. men jobba på så kommer du ta dig ur denna hemska sjukdom !

2008-04-15 @ 15:36:43
Postat av: lilla ja

Hej Gumman, som sagt, för oss regnade det 2 kvällar, och då var det över
på typ 20 minuter, men det val allt, och vi var där 19 mars till 4 april, sydvästa thai, koh lanta, moh mook, koh rook.
Vi tyckte det var perfa, mindre och mindre folk, lite extra värme, eftersom det närmar sig monsun-perioden. Vi ska åka i Mars nästa år igen, om allt går enl planerna.
Kram

2008-04-15 @ 15:54:19
Postat av: Thepreciousgirl

Sandra: Åh tack, verkligen TACK! :D

2008-04-15 @ 17:54:44
URL: http://thepreciousgirl.blogg.se
Postat av: Anonym

Jag var där från 25 februari till 10 mars i år och det regnade och var dåligt väder nästan hela första veckan, men vi kanske bara hade otur, ja vet inte..

2008-04-15 @ 18:17:02
Postat av: kristina

åh vad säger du om att bilda blodpuddings klubb? du verkar också gilla det.. e helt galen i denna underbara sak.. äter den oftast med morötter och lingonsylt, men älskar att äta den rå, alltså ostekt också (nej jag e inte typ kannibal eller så)

2008-04-15 @ 20:13:44
Postat av: Thepreciousgirl

Kristina: Ja why not ;) Det är så galet gott!! Kan äta det varje dag! Haha!

2008-04-15 @ 21:45:01
URL: http://thepreciousgirl.blogg.se
Postat av: H

Mars är Thailands varmaste månad, var där förra året från den 9-16 mars. och det var upp till 50 grader i solen. :) riktigt härligt!

2008-04-16 @ 07:23:09
Postat av: H igen

haha, menade från den 9e till 24e mars, men det spelar väl inte så stor roll :D

2008-04-16 @ 07:26:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0