Godnatt...

Denna dagen slutade mindre bra. Struntade i kvällsmålet av någon anledning. Sen satt jag i soffan med mamma, och jag råkade tydligen komma lite nära... typ nuddade henne med en fot. "Ta bort!!" ... okej, förlåt. Jag hatar att vara ivägen, och jag hatar att alltid känna att jag "tränger mig på" när jag ska prata eller vara med henne. Allt är på hennes villkor. Hon rör aldrig vid mig, en kram då och då, när hon känner för det. Annars noll. (Fyfan vad jag ljög där!) Ibland känns det bara typ "varför behöver ingen mig?". Varför längtar ingen efter en kram av mig?

Slår vad om att jag kommer få nån jävla skitkommentar av nån "anonym" typ att jag är så jääävla patetisk som vill ha kärlek av min mamma. Tyck det isåfall. Jag bryr mig inte ett jävla skit.

Förresten så fyller min pappa år idag.
Nu försvann mina ord, vet inte vad jag ska skriva. Grattis? Nah... vet inte ens vad han fyller. Och hade inte mamma sagt det hade jag glömt. Men personer jag träffar 1 gång i halvåret brukar inte finnas i mina tankar direkt.

Fattar inte hur jag ska kunna hålla mig vaken hela natten imorgon, haha. Jag är ju så jävla trött redan vid denna tiden.
Bäst att sova bort tankarna nu innan jag spårar ur!
Puss och godnatt!

Kommentarer
Postat av: Elin

Cornelia, du är värd en mamma som kramar dig. Herregud min mamma kramar mig flera ggr varje dag! du ska inte känna att det är ditt fel för det är det verkligen inte !

2008-04-29 @ 22:36:38
URL: http://ellan91.blogg.se
Postat av: Anonym

hej det är din mamma som är patetisk,
flytta hemifrån, så kmr hon märka tomheten utan dej.
ush.

2008-04-29 @ 22:51:51
Postat av: Fanny

vi kommer ha en rolig kväll imorgon! oroa dig inte :) vi tar de som det kommer då!
love you
och jag läääängtar efter en kram av dig

2008-04-29 @ 22:52:55
URL: http://beautifulflower.blogg.se
Postat av: M

Så långt ifrån patetiskt det går att komma, tycker jag. Man behöver väl alltid en kram. Hoppas att du får en jättefin valborg!

2008-04-29 @ 23:55:58
URL: http://livsaptit.blogspot.com
Postat av: Tess

Skänker en stooor kram till dig iaf. Ta hand om dig!
kram!

2008-04-30 @ 00:19:12
Postat av: Salo

Vi kan byta mamma, min är för kramgo... behöver en pause.

2008-04-30 @ 01:41:55
URL: http://isabelsalos.blogg.se
Postat av: sarah

Ha en supertrevlig valborg och lycka till med att hålla dig vaken!;)

Och du..inte för att det kanske betyder så mcket för dig, så längtar jag efter en kram från dig. Du är en av mina absolut största inspirationskällor, och har varit det ända sedan jag minns att du började kämpa mot sukdomen. Det du har klarat mer eller mindre på egen hand är beundransvärt. Det är fan inte många som är såpass starka att de klarar att ta upp den kampen utan "regelrätt" behandling (som inläggning eller dagvård då..)Även om du är en bra bit ifrån att vara frisk, så har du ju onekligen kommit en bit på vägen.
Hursomhelst är du typ min idol;)

2008-04-30 @ 07:07:48
URL: http://sarahlillemor.blogg.se
Postat av: Alice

ja tkr det e helt normalt att min vill ha kramar av sin mamma. jag och min mamma står varandra otroligt nära och jag skulle inte kunna tänka mej ett liv utan henne.

hur grattar din pappa dig? kanske göra på samma sätt till honom?

2008-04-30 @ 07:29:46
Postat av: Anonym

Du är värd närhet och kärlek av din mamma, förr eller senare så kommer hon att märka det, det gjorde mig föräldrar! Måååååånga Kramar!

2008-04-30 @ 07:41:47
Postat av: Anonym

Det är så härligt att se att Fanny också skriver kommentarer och läser din blogg. Ge mig en sådan vän!

2008-04-30 @ 07:43:17
Postat av: Cornelia

Alice: Aldrig i mitt liv. Men du vet kanske inte så mkt om min "historia".
**
**
Anonym: Hon är världens bästa vän! :D

2008-04-30 @ 07:51:51
URL: http://thepreciousgirl.blogg.se
Postat av: Sofia

Om du orkar åka upp till mig i västmanland så kan jag lova dig att du blir överröst med kramar!!

2008-04-30 @ 09:59:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0