Godmorgon, Tisdag

Åh fy jag är jättedålig i magen. Har varit det sen igår. Får ont så fort jag äter något, och det bara kurrar och har sig. Usch jag orkar verkligen inte bli dålig nu. Tur att jag slutar klockan 12 idag i alla fall, så jag kan gå hem och vila lite. Frågan är vad jag kan äta till lunch utan att magen protesterar igen? Förresten så håller jag på att bli förkyld. Det SUGER!

Ni har hört om den flickan som är försvunnen va? Gud jag mår illa när jag tänker på det. Så sjukt hemskt att ett barn försvinner sådär! Det läskiga är att en familj var ute och gick, så kom flickan cyklandes. Familjen hade precis köpt en ny kamera och fotade allt de såg, och flickan fastnade på bild. Några 100 meter bort hittades hennes cykel senare. Läskigt eller vadå?! Jag är så rädd att nyheten kommer att hon hittats död någonstans. Tänk en 10 årig flicka!! Hon har förfan hela livet framför sig! Så orättvist.

Usch nu känner jag hur magen vänder sig efter frukosten. Ajajajaj!

På tal om något annat. Jag försöker låta bli att platta mitt hår nu. Brukar göra det varje dag, men nu måste jag verkligen låta håret vila. Undra hur länge jag klarar mig utan plattågen? Jag ska ju snart bleka mitt hår. Det är råttfärgat och hemskt just nu. Kan se snyggt ut på foton, men jesus vad fult det är irl! Haha!
Men vi hörs lite senare. Puss och kram och ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Louise

Ha en fin dag och hoppas att magen ger med sig!

2008-04-08 @ 07:18:11
URL: http://louisekarin.blogg.se
Postat av: Camilla

Hemst att ha ont i magen, usch då!
Jag har varit förkyld nu i en vecka och det vill inte ge sig ;/
Ha en bra dag!
Kram

2008-04-08 @ 08:51:17
Postat av: RASA

ja, hörde igår om den försvunna flickan.. fy fan vad tragiskt : / kan liksom inte tänka mej in i hur föräldrarna känner sej. måste kännas.. helt.. jag vet inte :' (

2008-04-08 @ 09:12:26
URL: http://sara91.blogg.se
Postat av: Tilda

Magen är klurig!

Bästa tipsen jag kan ge är

1) Fil eller yogurt med bakterier, drick några glas
2) Ingefärsté (gjord på färsk, helst)
3) Citronvatten
4) Kamomillté
5) Lunch: lättsmält mat; typ vitt ris och kokt fisk, potatismos eller helt enkelt bara fil och flingor. Banan är också ganska snällt mot magen och mättande.

Lycka till!

2008-04-08 @ 10:12:29
URL: http://kinell.blogg.se
Postat av: Anna

tack för frukosttipsen :) kram

2008-04-08 @ 11:38:25
URL: http://anst86.blogg.se
Postat av: malin

Ja har försökt sluta plattam itt hår när jag jobbar, har klarat det 2 dagar hitils:)

2008-04-08 @ 16:40:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0