Den nya kliniken

Det gick väl bra, I guess. Hon jag träffade verkade jättesnäll och bra. Kunnig och så! Ska få en psykolog, en läkare och en sjukgymnast. Det verkar ta ett tag innan något kommer hända, verkar det som. Hon som ska ta hand om matbiten ska jag inte träffa förrän den 15 maj. Fyfan vad drygt säger jag bara. Att allt ska ta sån jävla tid. DET suger så sjukt hårt med denna sjukvården. Tiden! Den är så sjukt dyrbar...!
Hon frågade mest frågor, sånna basic som de alltid frågar när man ska lära känna varandra. Tråkigt, för jag vet inte hur många gånger jag berättat allt om och om igen. Hoppas i alla fall att detta är sista gången jag behöver göra det.
Ja, sen vägdes jag ju också. Ligger kvar på samma som på den förra kliniken, tror jag... vägde mig ju med kläder denna gången. Jeans och top. Vet inte hur mycket man tar bort...?

Är inte på så bra humör idag... eller jo egentligen. Men jag är så trött och deppig.
Idag ska hundarna komma som jag ska passa till måndag morgon. Liiiite jobbigt med tre hundar springandes... men vad gör man, haha. Får ju pengar för det! Och det är rätt mysigt att sätta sig i soffan, och så kommer tre långhåriga taxar och lägger sig brevid (ibland på) mig. Fast imorgon flyr jag till Lund och sover där. Behöver komma bort!

Tack för allt stöttande och alla "lycka till"!! Puss o kram!

Kommentarer
Postat av: Sarah

vilken klinik är det du går till nu?

2008-04-24 @ 15:35:55
Postat av: Cornelia

Sarah: MAS ätstörningsklinik nånting.

2008-04-24 @ 15:40:23
URL: http://thepreciousgirl.blogg.se
Postat av: Rebecca

jag tror man brukar dra bort 1 kg

2008-04-24 @ 16:29:46
URL: http://RebeccaCecilia.blogg.se
Postat av: Emelie

Är det den kliniken som ligger mittemot Myrorna? Har för mig det, och i så fall har jag träffat sjukgymnasten där. Hon är jättesnäll och jag trivdes bra med henne. Hoppas att allting kommer fungera bra där, att du får den hjälp du behöver

2008-04-24 @ 16:52:07
Postat av: Cornelia

Emelie: Ja precis! :D Åh vad bra. Hon verkar super iaf :)

2008-04-24 @ 16:53:21
URL: http://thepreciousgirl.blogg.se
Postat av: Fanny

Då ska du fly till vårt paradis, till våra skratt, till våra minnen, till lugnet, till vår tid, till vår vänskap, till våra starka band, till friheten i våran atmosfär, till en bra plats, till inga-krav-måsten finns, där du får vara som du vill, där du inte ska behöva tänka på jobbiga saker, där du bara ska njuta i nuet med MIG! tänk på det!

2008-04-24 @ 17:43:18
URL: http://beautifulflower.blogg.se
Postat av: Anonym

orka bry sej "hur mkt man tar bort".. nåra hg , men vadå? är dina kg dyrbarast i världen lr

2008-04-24 @ 20:09:36
Postat av: Cornelia

anonym: Ja mina kilon är ju jag :) Så visst är de dyrbara!

2008-04-24 @ 20:21:04
URL: http://thepreciousgirl.blogg.se
Postat av: lina

det beror på hur mycket kläder du hade, men ex jeans och en tjocktröja får du räkna bort ett kilo, annars kanske ½ till 1 eller något.

2008-04-24 @ 20:31:54
URL: http://linafredman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0