Bowling, sushi och outfit

Har haft en jättetrevlig dag idag! Vilket sjukt jävla underbart väder alltså. Känner hur lycklig jag blir av solen, ljuset och värmen. Först idag gick vi och bowlade. Slog två strikes!! Wohooo. Annars så sög jag verkligen, haha. Knäckte en nagel också...! Aj. Kommer garanterat ha träningsvärk i högerarmen imorgon, pinsamt nog.

Sen gick vi och letade resturang. Den vi skulle till hade stängt så vi gick vidare och hittade en japansk förbi gustav adolfs torg. Jag åt självklart sushi, och det var jättegott. Har ätit godare, men den var helt okej! Fick misosoppa och så till också. Mums!
Är helt slut i kroppen nu också. Åt frukost klockan 8 imorse och middag klockan 17!! Så jävla dåligt. Har gått hela dagen också. Ska fika lite nu med min bror och flickvän som körde oss hem. Te och "soft fruits" blir det. Mums. Egentligen vill jag inte, men jag måste verkligen äta något mer idag. Jag känner annars hur sjuka mina tankar blir...

Ni får ha en fortsatt UNDERBAR lördag!! Nu ska jag godkänna alla kommentarer ni skrivit. Älskar kommentarerna ni skriver!



Jeans från Fornarina
Linne från JC
Kofta från H&M
Halsband från Guldfynd
Ormarmband från Bags and fashion
Örhängen från Vero moda

+ Skinnjacka, svarta lackpumps och mina urcoola pilotbrillor!
Förresten så klippte jag upp mitt eget hår lite idag. Haha, vet inte om det blev bättre, men jag tror det.
Puss!

Kommentarer
Postat av: linnea

shit vad bra extensionen blev! det ser ju ut exakt som din egen hårfärg :D

2008-04-19 @ 18:52:10
URL: http://ping.blogg.se
Postat av: Tess

vill bara säga att Du är så himla söt :) Finns det inga grabbar i ditt liv? Känns som du borde ha endel beundrare :)

2008-04-19 @ 19:24:12
Postat av: Hon

Hoppas du får en mysig kväll. Fina bilder.

2008-04-19 @ 19:46:34
URL: http://honmedhonom.blogg.se
Postat av: Erika

Cornelia du är sjukt fin ! :) Jag blir alltid lika avunsjuk på ditt utseende när jag ser dig. och vet du vad, jag bli jätte glad av att höra att du har haft en bra dag hitils.

Många kramar ! // har följt din blogg i lite mer än ett år skulle jag tro , och då menar jag på um också :)

2008-04-19 @ 20:03:06
Postat av: Sofia

Det blev ju helt perfekt,
precis som du = perfekt.

Härligt att höra att du haft en så bra dag. (Hoppas det itne beror på att du ätit så lite..)

Kämpa på!

2008-04-19 @ 20:11:09
Postat av: Sanna

Kul med bowling! =)

2008-04-19 @ 20:34:30
URL: http://sannakumlin.blogg.se
Postat av: Erica

Du är förbjudet vacker! skulle göra allt för att få ditt utsèende människa!!!!!!!!!!

2008-04-19 @ 21:00:04
Postat av: Cornelia

Tess: Nä tyvärr inte =/ Men det är mitt eget fel.. jag är rätt "kräsen" när det gäller killar. Kanske beror på att jag blivit sårad ganska många gånger =/
**
**
Erika: Oj ett helt år! =D Gud vad kul. Tack ska du ha!!
**
**
Sofia: Vad sött sagt! Tack så hemskt mycket!
**
**
Erica: Naw tack!!!

2008-04-19 @ 21:21:14
URL: http://thepreciousgirl.blogg.se
Postat av: Yegane

Hoppas du har haft en jättebra dag.
Trevlig kväll :)

Yegane

2008-04-19 @ 21:22:15
URL: http://yegane.blogg.se
Postat av: Nanna

Tack för din kommentar i min blogg! :-) Inget hjärta... eller ingen hjärna... Hos min farmor tror jag det är en kombination av dessa två faktorer.


Min granne hade förvisso inte mycket till hjärna, men jag tror ändå att det var avsaknaden av hjärta som fick henne att fortsätta "vara på mig" så jag knappt vågade gå över vägen till brevlådan av rädsla att möta henne... (Som du förstår ligger hon inte högst på listan över personer jag tycker om...)

Övriga idiotiska kommentarer ser jag mest som bevis på oförståelse och dumhet från omgivningens sida. Möjligtvis med ett litet uns avundsjuka, inte för att jag SÅG bra ut, utan för att jag kunde rasa i vikt på ett sätt som inte de kan eller kunde... Trots att min senaste viktnedgång inte alls har varit frivillig och "superdieten" bestått av digestivekex med extra bregott ovanpå... Ja, det var vad jag kunde få i mig under en tid, rena hälsokosten och preciiis vad man väljer att äta om man är desperat ute efter att tappa kilon! Yeeeaah!!! Not.

Nä, det finns bra mycket dumma människor... Klumpiga människor som egentligen inte är ute
efter att såra, de förstår helt enkelt inte bättre... Så försöker jag att se på dem för att påverkas så litesom möjligt i alla fall... :-)

Hade
lite svårt att förstå vad den packade snösläden längst till vänster hade med dagens vackra vårväder att göra... Tills jag förstorade och såg att det var bowlingklot. Knäppt va? Grattis till två strikes!!!

Du är verkligen jättevacker, vet du det? Vilket sött litet jordgubbs-halsband förresten! Ser ut som en liten mini-gubbe med ögon, näsa och grönt hår! I alla fall på "första bilden" ser det ut som att han visslar... :-D

Var rädd om dig!

2008-04-19 @ 21:38:19
URL: http://ninanna.blogg.se
Postat av: Plupp

Gillar dig så mycket! Puss puss! / P

2008-04-19 @ 23:39:03
URL: http://www.metrobloggen.se/plupp

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0