Beställt

Nu har jag beställt mitt första löshår med clips. Spännande! Leveransen ska tydligen vara otroligt snabb hos Rapunzel, 1-3 dagar. Nu måste jag bara läsa på hur man sätter i det och sköter om det.
Fick svar på mejlet jag skickade också! Såhär skrev de. Stort plus för att de svarade så snabbt, och dessutom himla trevligt skrivet!

Hejsan!

Ja, det stämmer, nummer 18 blir nog väldigt bra på dig, du kan dock färga löshåret lite,  (bleka det) i en blond nyans, slingor eftersom det ser ut att ditt hår ser ut så.

Kör på den, och sedan så löser det sig om det är någon nyans ljusare, eftersom du då kan bleka små slingor i det.

Lycka till!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Hoppas håret blir bra för dig!! Beställde själv därifrån i söndags och fick paketet idag, vilket betyder väldigt snabb leverans, eftersom helgdagar ej räknas med i arbetsdagarna. Nu ligger håret på Konsum, skall strax gå och hämta det! Spännande det här du!

Puss å Kram, var rädd om dig!

2008-04-15 @ 18:46:47
URL: http://sholmberg.blogg.se
Postat av: soffan

TACK du för det du visar på bloggen.
jag har faktiskt beställt en hel del av de som du "vill ha"
typ, ett par skor från hálens (som jag dock tappade bort), förra året en klänning från vs, iår bikini (den med hjärtat) från vs +mer, skor från ellos, hahah osv. :)
tackar! as snygga grejer! :D

2008-04-15 @ 20:23:36
Postat av: Thepreciousgirl

soffan: Naw! :D Hoppas allt du beställt passat fint då :) Vad kul att du fått inspiration! :D

2008-04-15 @ 21:44:01
URL: http://thepreciousgirl.blogg.se
Postat av: J U L i A

oj va sött :)

hoppas det bli kalas på dig skruttan :*

2008-04-16 @ 16:13:22
URL: http://juliasbullar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0