Angående löshår

Nu har jag mejlat rapunzel angående vilket färg jag ska välja. Har ingen aning om de svarar på sånna mejl, men om jag har tur! Tror att ljusbrun kanske hade passat mitt hår. Och sen när jag bleker mitt eget hår är det ju bara att bleka löshåret, right? Då kan jag eventuellt klippa av en del av mitt eget hår om det skulle bli jätteslitet av blekningen. Har bestämt mig för att vänta lite med blekningen... jag måste vara snäll mot mitt hår! Haha!

Hoppas nu de svarar på mitt mejl. Vill beställa hem nu!

image1710

Kommentarer
Postat av: Jenzza

Hej där!

Kikade på din blogg ett tag & kan la lika väl kasta iväg en kommentar. Riktigt fin & välskriven blogg måste jag säga. Ganska modeinriktad för girls men ändå rolig att läsa ;)

Ha det fint!

2008-04-15 @ 14:41:50
URL: http://jenzza.blogg.se
Postat av: helis

jag vet inte riktigt om det är jätte smart att bleka löshåret, har en vän som blekte från brunt till blondt, och det blev grått.. kanske inte alltid blir så utan kanske bara vart så för henne, men kolla upp det innan du bestämmer dig för att bleka löshåret!

2008-04-15 @ 14:49:41
Postat av: AE

Vilken sida är det du besäller håret ifrån? Kram

2008-04-15 @ 16:01:02
Postat av: Thepreciousgirl

AE: Rapunzel! Kram :)

2008-04-15 @ 17:55:25
URL: http://thepreciousgirl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0