Tisdag

Hej

Hoppas ni alla mår bra!
Ruggigt kallt ute, eller hur? Hösten har kommit på riktigt nu... jag måste ta mig in till Malmö en dag för storshopping. Behöver lite nytt känner jag. Plus att känslan av nya kläder är detsamma som lycka, right?

Älskar att bara sitta här och lyssna på musik och bara skriva, kan det bli bättre? Nyss ätit kvällmål och ska gå och läsa min bästaste bok snart. Så jävla bra är den! Visst är det en skön känsla när en bok är så bra att man aldrig vill lägga den ifrån sig?



♥ Åh längtar tills jag ska färga mitt hår. Vad tror ni om brunt? Jag har alltid varit blond och är så sjukt trött på det. Vill ha lite förändring nu faktiskt. Känns som det är dags! ;P
Tänkte som Rachel, hennes hår är perfektion.



Nä nu ska jag sluta drömma.
Kram

Kommentarer
Postat av: Tigrisenemmis

Jag följer gärna med dig och shoppar, jag behöver oxå nya höst kläder :D <3

2007-09-18 @ 22:27:29
URL: http://tigrisenemmis.blogg.se
Postat av: Maya

Oj, så u bor i Höllviken?
Jag bor i Limhamn, går på Linneskolan, vilken skola går du på?
Vi har tyvärr samma sjukdom, har läst din blogg lite då o då.

2007-09-21 @ 09:02:02
URL: http://mayyya.blogg.se
Postat av: Thepreciousgirl

Maya:
Ja jag bor i Höllviken! Jag gick på sundsgymnasiet i vellinge innan.
Oh tråkigt att höra. Hur går allt för dig? Hör av dig. Kram <3

2007-09-21 @ 11:01:58
URL: http://thepreciousgirl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0