Söndag

Åh gud jag är trött och seg idag. Känns som en sån dag då man bara vill ligga i sängen och sova. Kanske ska ta en långpromenad i solen i alla fall, så himla härligt väder ute ju! Men men. Igår hade vi det mysigt. Fanny kom hit och vi åt gott och se gick vi och hyrde film. Jakten på lycka såg vi med Will Smith. Den var bra, men kanske lite seg ibland. Rörande och fin var den, en sån film man minns liksom. Och man kanske inser hur bra man egentligen har det!
image91

Läste en ganska rolig grej på aftonbladet.se nyss. Ni vet dom jobbiga programmen där man ska ringa in och gissa ord osv, och så kan man vinna pengar? Hon som är programledare spydde i direktsändning. Mysigt? Shit vad pinsamt! Hon skyllde på mensvärk. Stackars henne! Se mer här http://www.aftonbladet.se/nyheter/article842157.ab

Jaja. Imorgon ska jag till frisören och beställa tid till hårfärgningen! Har suttit och letat bilder på vilken exakt färg jag vill ha. Har hittat en massa fina, speciellt på Rachel Bilson. Hennes hår är perfektion! Är riktigt nervös för hur det ska bli, men ändå skitspännande. :) Ska lägga upp före och efterbild sen när det är klart. Hoppas det nu blir fint, och att ni säger ärligt om vad ni tycker om det. Jag kanske inte alls passar som brunett? :P



Snyggt? Mörkare eller ljusare? Jag tycker detta är en fin färg, perfekt. Ska in på biblioteket imorgon och skriva ut lite bilder att ha med mig till frisören. Det har jag alltid! Ett bra tips, då får man ju nästan exakt så som man vill ha det.

Kramar / Cornelia

Kommentarer
Postat av: Frida

Rachels hårfärg kommer passa perfa på dej!:D

2007-09-23 @ 16:56:37
Postat av: Jenta

Åh, jag är också jätte inne på det där. Rachel Bilsons hår är verkligen helt underbart. Fast jag är fortfarande för feg för att våga slänga i en färg. Jag ska hålla mig uppdaterad och spana in efter besöket hos frisören. Det blir nog jätte bra! :D

2007-09-23 @ 17:15:52
URL: http://unsolved.blogg.se
Postat av: Thepreciousgirl

Frida: Tack, jag hoppas det :)
*
*
Jenta: Oh, hade varit kul om du gjorde likadant :P Men ja håll koll under veckan så :) Kraam <3

2007-09-23 @ 18:45:32
URL: http://thepreciousgirl.blogg.se
Postat av: aaabbbccc

jag tror du kommer bli skitsnygg i brunt! jag är väldigt svag för när det bruna är lite kastanjeaktigt och går att det rödglansiga hållet! hot

2007-09-23 @ 20:10:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0