Beställt tid!

Nu har jag beställt tid till hårfärningen. Åh jag är SÅ spänd på hur det ska bli. På fredag klockan 14:30 smäller det! Har hittat en riktigt fin bild på hur jag vill ha det också. Från victorias secret, har bilden i tryggt förvar i min ficka. ;D Hon som ska klippa mig sa att det kommer passa mig skitbra, riktigt snyggt sa hon. Jag hoppas verkligen det, så att jag inte ser helt fejkad ut eller så.



Inte exakt dessa bilderna jag ska ha med mig till frisören, men samma människa iaf. :P Hon har riktigt fint hår. Hoppas bara den färgen passar på MIG.

Hm jag undrar om folk kommer ta en på bättre allvar nu när jag blir brunett? Vem vet? Finns ju sjukt mycket fördommar mot blonda. Kanske mot brunetter också? Jag vet inte. Berätta hur ni tycker!!

Kram

Kommentarer
Postat av: Jenta

det blir kanon tror jag :D

2007-09-24 @ 16:48:47
URL: http://unsolved.blogg.se
Postat av: Frida

Du kommer bli så söt som brunett (L)

2007-09-24 @ 22:20:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0