Ställ frågor!

Jag mår faktiskt lite bättre idag. Huvudvärken är inte lika intensiv längre, och jag känner mig lite piggare och gladare! :) Jag åkte inte till äs-kliniken imorse heller, ringde istället återbud och fick en ny tid på måndag... länge till, men jag överlever nog.
Hm tänkte sno en idé jag sett i nån annans blogg. Om ni vill kan ni ställa frågor till mig, som jag sen svarar på i ett inlägg. Hade inte det varit kul? Fråga vad ni vill, om min ätstörning, om mig, vad jag gör om dagarna... vad som helst!

Såg på Finding Neverland imorse, med Johnny depp. Så underbar den filmen är. Älskar den!
Ska nog gå en liten promenad nu med hunden. Tror jag behöver lite luft!

Kramar

image198

Kommentarer
Postat av: litenonstop

En fråga bara ? . Hur kunde du få din blogg så snygg o komma på allting ? :D heh (: PUSS

2007-10-16 @ 12:28:09
Postat av: Sofia

Hörru, jag ska fundera på lite kluriga frågor som du kan skriva om :) och du, den där filmen är underbar! SÅ FIN!

2007-10-16 @ 14:42:41
URL: http://skj.blogg.se
Postat av: P

Som du skrev i ditt exempel undrar jag vad du gör på dagarna! :) Och du verkar shoppa rätt mycket, så hur mycket pengar gör du av med på kläder, assocearer osv i månaden? Dum fråga kanske ;b hehe.

2007-10-16 @ 15:59:41
Postat av: j

hur började du äta oså så att det ledde till en ätstörning?..

2007-10-16 @ 20:39:19
Postat av: j

hur började du äta oså så att det ledde till en ätstörning?.. och du, ja tycker du är jättestark, fortsätt kämpa! :)

2007-10-16 @ 20:40:09
Postat av: Sara

Jag undrar hur du tror att ditt liv ser ut om 30 år.

2007-10-16 @ 21:04:05
Postat av: josse

vad gör du om dagarna, studerar du? jobbar du? i så fall med vad? :)
och om du inte gör det, vad vill du göra? något särskilt du vill jobba med eller något särskilt du vill studera?

2007-10-16 @ 23:30:13
Postat av: A

Hej, älskar din blogg.
Gärna fler "dagens outfit".
1. Var köper du dina kläder? 2. Vilken skola och vilken ubildning går/gick du? 3. Vad gillar du att göra när du är ledig?

2007-10-17 @ 00:41:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0