Nya tag!

Har precis ätit en god frukost bestående av havregrynsgröt med banan och havremjölk, en skiva morotsbröd med becel, skinka och paprika. Bra va? Jag ska äta jättebra idag.
Det är skrämmande hur olika man kan må från dag till dag. Att ena dagen vilja ner i vikt, och andra äta bra och hålla vikten.

image226

Jag har fått i uppgift av min behandlade att slänga ut alla kläder som är för små. Det som ger mig ångest. Konstigt nog passar det mesta mig fortfarande. Men jag ska nog ändå sälja eller ge bort lite kläder... för tajta jeans som knappt går att knäppa ger mig äckelkänslor.

Kom att tänka på en sak innan. Ska inte Nicole Richie föda snart? Någon mer än jag som tycker det är spännande att se hur den lilla bebisen kommer se ut? Det har varit mindre snack om henne nu på sistone. Är det för att hon gått upp i vikt kanske? Hon är kanske inte intressant längre nu när hon är hälsosammare igen. Äh, vad vet jag. Men världen är bra sjuk!!

image227

Kommentarer
Postat av: a

riktigt bra frukost! det är kul att höra att du är så motiverad idag =)

2007-10-23 @ 11:53:05
Postat av: fashionholic

bra frulle.. blev lite sugen själv.. tycker nichole är otrolgit fin med sin mage!

2007-10-23 @ 12:09:35
URL: http://fashionholic.blogg.se
Postat av: Kristina

Vad bra fruksost du åt :D. Äter du alltid samma till frukost? Jag brukar också äta havregrynsgröt med banan, men jag tar ett ägg istället för macka. Jag vet hur det känns med att en dag vilja gå ner i vikt och en annan så vill man jättegärna äta bra och gå upp i vikt. Man får bara hoppas att man har fler bra dagar och färre dåliga. Jag tycker det är en utmärkt ide att sälja för små kläder och tänk inte för mycket på det. När man blir äldre så blir kläder för små, så är det för alla!

2007-10-23 @ 20:17:41
Postat av: Therese

Skitbra frukost! *tummen upp!*
Och jag håller med om det med Nicole.. dom skriver inte alls lika mkt om henne.. sjukt ju, bara för att hon börjat gå upp liksom..

2007-10-23 @ 22:04:05
Postat av: Anonym

Får man fortsätta ställa frågor? I sånna fall har jag två frågor till dig :) 1. Har du ett matschema du följer? Om, kan du ge ett exempel på hur det ser ut? 2. Vad gör man hos en behandlare? Antar att det är väldigt individuellt, men om du ger ett exempel på hur din tid hos behandlaren går till?

Jättestora och varma kramar från Nellie.

2007-10-23 @ 22:49:26
Postat av: Cassie

Hej!:) Jag tycker du är jätteduktig!:) Jag bara undrar.. var ska du sälja dina kläder??.. Jag är lite intresserad av dem ^^

2007-10-24 @ 07:43:56
Postat av: Thepreciousgirl

Cassie: Jag tänkte lägga upp det här på bloggen :) ska försöka hinna med det idag!

2007-10-24 @ 08:18:00
URL: http://thepreciousgirl.blogg.se
Postat av: Sofia

Du kämpar på bra och är så duktig!

2007-10-24 @ 09:06:52
URL: http://skj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0