Måndag

Godmorgon! Shit vilken dryg natt. Har legat och vridit mig och inte kunnat sova ordentligt. Det är så himla kallt om nätterna. Äntligen kan jag byta till duntäcke, det stora frasiga täcket man kan gosa i. Älskar det!
Imorse när jag gick upp satt mamma vid matbordet med levande ljus och gröt som var kokad. Helt sjukt mysigt! Jag älskar att vakna upp och känna mig hemma, känna mig liten... Så det blev gröt, macka och te till frukost. Riktigt gott och mättande.
Jag drömde mardröm inatt också... att jag åt massa tårta. Jag vet, så sjukt töntigt, men för mig var det hemskt. Ångesten bara kröp genom kroppen, och det kändes verkligen som att det var sant. Varför drömmer man om mat?

Nog om det.

Det är massa snack om att Kate Moss är "tillbaka" igen. Hm jag har aldrig förstått vad som är så speciellt med henne. Jag tycker inte alls hon är så söt och snygg som många verkar tycka. Okej, med massa smink eller retuscherade bilder så är hon väl fin, men så som hon ser ut på stan? Nja... jag tycker mest hon ser gammal ut, och alldeles för smal. Hennes ben är sjukt läskiga! Och hennes hår ser alltid lika risigt ut. Bara min åsikt, men vad tycker ni om Kate moss?
Förresten, hon har en ny kollektion på topshop, kolla in den!

image133

Kommentarer
Postat av: SH

Är det hon som designat kläderna?

2007-10-01 @ 08:48:59
URL: http://sierraholden.blogg.se
Postat av: Thepreciousgirl

SH: Jag antar det :P

2007-10-01 @ 09:02:51
URL: http://thepreciousgirl.blogg.se
Postat av: Anna_85_

låter som en helmysig frukost!!! ja visst har Kate Moss sjukt smala ben.

2007-10-01 @ 12:56:43
Postat av: Sabina

Kate Moss är inte speciellt snygg, men hon har grym klädstil.

2007-10-01 @ 15:27:08
URL: http://sabinii.tjejsajten.se/
Postat av: sofia

skojar ni?
kate moss är den snyggaste, coolaste och vackrasste modellen som någonsn excisterat!
jämför vilken modell som helst,
tillexempel daria,
tyra banks, ja vem som helst, heidi klum,
kate moss är snyggast ever!

2007-10-01 @ 20:23:34
Postat av: Anonym

Tycker inte heller hon är speciellt fin
men när det gäller kläder brukar hon kunna sätta upp snygga outfits :)

2007-10-01 @ 20:44:58
Postat av: Thepreciousgirl

Sofia: Ja alla tycker ju olika ^^
*
*
Anonym: Ja hennes kläder är snygga, helt klart!

2007-10-01 @ 20:59:26
URL: http://thepreciousgirl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0